Gå til innhold
Det blir noen minutter nedetid og ustabilitet i perioden 11:30-11:45

Har mest sannsynlig fått en betent hårsekk :((


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hva gjør jeg nå da?? Det er ømt og vondt. Den er litt større enn en ert, som en klump da. Den ligger i lysken inn mot kjønnsleppene. Er jo vondt å gå, sitte ha på truse :(

Skal jeg gå på legevakten? eller vente til i morgen å ringe fastlegen...

I natt fikk jeg ikke sove fordi det banket og verket i den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

har hatt sånn flerne ganger. Du får bare penicillin og smertestillende hvis du ikke er gravid, ring til legevakten du og hør om du kan komme inn idag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er desverre ikke noe synlig "utgang" eller hva jeg skal kalle det :(( Den er rød og hoven, men ikke noe "svakt" punkt å stikke hull på liksom.

Er jo ett fælt sted å få sånne ting på :(

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har jo hørt historier om at legen snitter den opp for å tømme den *grøsser*. Man kan vel få penicillin selv om en er gravid?? Vet ikke ennå em jeg er det, men muligheten er der...

Tør ikke stikke hull. Er jo i ett område en aller helst ikke vil ha sånne ting..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Forsøk grønnsåpebad.

Lunkent vann med en dæsj grønnsåpe. Sitt i 10 minutter.

Det beste er hvis du har medisinsk grønsåpe, men har du ikke det bruker du vanlig grønnsåpe uten tilsetning. (altså uten salmiakk ol.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en samboer som fikk en betent hårsekk der nede i vår, på størrelse med en ert. Gikk til legen og ble skåret opp uten bedøvelse. (bedøvelse virker visst ikke på slikt sa legen..) Var visst helt jævlig! Legen klemte og grov, det var visst ikke noe skånsom håndtering.

Satt med ca 1 cm åpent sår etterpå, og det rant blod ut i flere uker. Skulle gro av seg selv, bare bytte bandasje regelmessig.

 

Nei, stikk hull selv og rens ofte med sprit til det har grodd igjen av seg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Auuuuuu det er høres jo helt jævlig ut!!! Stakkars da :((((

Kanskje jeg skal ta på emblaplaster før jeg drar til legen i morgen..? Fy så grusomt!! Legevakten hadde ikke kapasitet i dag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg kjenner ei som fikk det og måtte til sykehuset for å stikke hull på byllen hu til slutt fikk... det ble bakterier i byllen og nå ligger hun innlagt med en liten dings ned i såret for å rense det og blir stikki med sprøyter nedi der...

håpe du slipper det da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg får betente hårsekker uansett hvor det er så napper jeg ut håret/hårene der det er betent sån at håret ikke iriterer alt for mye.

 

Det kan hende at det ikke vokser ut igjen, men det gjør vell ikke så mye der nede=)

 

Funker værtfall på betente øyenvipper=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Huff sykehusinnleggelse høres voldsomt ut! Nei håper jeg slipper det da.

Ikke noe lett å nappe der nede, for hvilket hår er det liksom?? Hadde ikke gjort så mye om det ikke vokste ut igjen nei hehehe, men nå er dette blitt en slags byll. Er grusomt vondt og klarer ikke være borti det engang :(

Bare håper legen har tid til å se på dette i morgen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg vært hos legen. Det ble skjært opp, fikk bedøvelse først men den var jo dritvond! Begynte å gråte jeg :(( Var ikke vondt når han skjærte, men når han klemte =(( Fy f%""! for noe dritt.

Nå håper jeg det gror fort og at jeg slipper å oppleve det flere ganger.

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...