Anonym bruker Skrevet 26. september 2010 #1 Skrevet 26. september 2010 fikk mail fra en vilde m den 25 der det står at de trenger adressen min for å levere gevinsten fra H&M og i dag fikk jeg enda mail der hun sier at dem fortsatt ikke mottat opplysninger om adresse for at jeg skal få gevinsten på 60.000.- kan det være tull? det er en link man skal trykke på for å gi opplysninger så er usikker om det er seriøst. vet dere?
Anonym bruker Skrevet 26. september 2010 #3 Skrevet 26. september 2010 Er det noe med det løftet om 60.000 kroner som virker seriøst?
Anonym bruker Skrevet 26. september 2010 #4 Skrevet 26. september 2010 Har du vært med i en konkurranse hos H&M der man kunne vinne 60.000? Om du ikke har det så er det bare spam, tull og tøys Du kan også sende en mail til H&M og spørre / tipse dem om dette
Anonym bruker Skrevet 26. september 2010 #5 Skrevet 26. september 2010 Har du deltatt i en konkurranse om å vinne dette da? Høres useriøst ut at det er denne vilde som sender mail, og ikke administrasjonen i h&m. Hvilken mailadresse er det sendt fra da? Bør jo i det minste være noe [email protected] ellerno om det skal være seriøst.
Anonym bruker Skrevet 26. september 2010 #6 Skrevet 26. september 2010 Det er bare tull, du kan skrive inn personopplysninger, men du kommer bare videre til spørreundersøkelser! Og hvis du først har skrivi inn opplysningene dine vil du få masse sånne e-poster fra andre steder også som sier du har vunnet ditt og datt! Er som ei over her sier, hadde du vært med i en konkurranse hvor du kunne vunnet 60.000 ville du husket å ha deltatt! Og det er sjelden man får beskjed om slike summer over e-post og ikke per telefon!
Anonym bruker Skrevet 26. september 2010 #7 Skrevet 26. september 2010 Har vært med i noen kokuranser men husker ikke om det er dette det dreier seg om. [email protected] er mailadressen sendt fra.vilde kjeldmann .men gudene vet om det er seriøst hi
Anonym bruker Skrevet 26. september 2010 #8 Skrevet 26. september 2010 er det vært snakk om så mye penger så hadde de ringt deg! ikke gi person opplysninger til noen.i morgen så ringer du kontoret å hører med dem. fint du sier i fra slik at flere ikke blir lurt...
Anonym bruker Skrevet 26. september 2010 #9 Skrevet 26. september 2010 Ja jeg er ikke naiv og vil jo ikke gi mine personlige oppysninger til dem. ..kan være farlig. derfor spurtejeg her.takk dere:) hi
Anonym bruker Skrevet 26. september 2010 #10 Skrevet 26. september 2010 Hadde nok ikke trykket på den linken....
Anonym bruker Skrevet 26. september 2010 #11 Skrevet 26. september 2010 jeg har fått akkurat samme! bare tull
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå