Anonym bruker Skrevet 26. september 2010 #1 Skrevet 26. september 2010 Kan det være det jeg har? Har "uro/ubehag" i magen lenge, flere ganger om dagen, mer luft i magen som kommer ut begge veier, og avføringen er hyppigere (2-3 ganger om dagen) og eh..illeluktende. Jeg har gått lenge med mye stressfaktor av forskjellig slag. Bør jeg i såfall besøke lege eller går det over med diett og ro? Tips og råd?
Anonym bruker Skrevet 26. september 2010 #2 Skrevet 26. september 2010 kremt, ble det for mye detaljer, er det det som skremmer folk fra å svare? Ellers er dere jo utrolig ivrige på å leke doktor? :-)
Anonym bruker Skrevet 26. september 2010 #3 Skrevet 26. september 2010 Hei du! Nei, ikke for mye detaljer for meg. Jeg synes du skal bestille deg en legetime hvis du har mye ubehag i magen. Lurt å tenke på om smertene kommer i forbindelse med måltider (før/etter måltid) før legebesøket. Har du annen farge på avføringen enn tidligere? Endret kosthold? Mens du venter på legetimen kan du prøve og drikke biola daglig. Det hjelper på bakteriefloraen i tarmen. Lykke til:-)
Anonym bruker Skrevet 27. september 2010 #4 Skrevet 27. september 2010 Hei, takk for svar Er mest plaget etter måltider. Og det har hjulpet å unngå sterk/stekt mat i dag (åt pizza og taco-greier i helga). Har ikke gjort endringer i kostholdet før plagene oppsto.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå