Anonym bruker Skrevet 26. september 2010 #1 Skrevet 26. september 2010 Hvor mye skal til før mor kan få hele foreldreansvaret?
Anonym bruker Skrevet 26. september 2010 #2 Skrevet 26. september 2010 Veeeeeeeeeeeeeldig mye. Om bf går til retten er det mest sannsynlig at han får den. Er visst i unntakssituasjoner du får den alene. Fikk jeg vite.
Anonym bruker Skrevet 26. september 2010 #3 Skrevet 26. september 2010 Du vet ikke hvilke unntakssituasjoner?? HVor kan man finne det ut?
Anonym bruker Skrevet 26. september 2010 #4 Skrevet 26. september 2010 Kanskje du kan høre med Nav eller familievernkontoret? Er ikke sikker på unntakstilfeller. . Men så lenge bf var oppegående var det visst ikke noe i veien for delt foreldreansvar. Til og med narkomane kunne få delt. Har jeg hørt. Men visst det er fare for den psykiske og fysiske helsen til barnet, og det kan bevises så ..... jeg vet ikke.... Lykke til..
Anonym bruker Skrevet 26. september 2010 #5 Skrevet 26. september 2010 Ok.. Tusen takk.. Skal få sjekket det jeg..
Anonym bruker Skrevet 26. september 2010 #6 Skrevet 26. september 2010 Når far ikke er i stand til å ta diverste avgjørelser for barnet. Enten fordi han er ustabil og ikke har samvær pga dette. Eller fordi han bor på andre siden av jorda og det er umulig for å han å drive å underskrive på ting for et barn han har null kontakt med. Ellers får alle fedre foreldreansvar, skal MYYYE til for at de ikke får det.
Anonym bruker Skrevet 26. september 2010 #7 Skrevet 26. september 2010 Har du spurt? Jeg spurte om han ville fraskrive seg foreldreansvaret. Han fikset papirene og skrev under uten noe problem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå