Gå til innhold

Hvordan er kynnere?

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen i november-klubben.

Jeg har termin 27.november, og er nå i 32 uke. Har 62 dager igjen til termin i dag :)

Jeg lurer på dette med kynnere. Dere som har vært gravid før, hvordan er kynnere?

Den siste tiden har jeg kjent at magen strammer seg noen ganger i løpet av en dag, og jeg kan få veldig vondt i skjeden (kjennes ut som det er der). Da er det vondt og gå, og jeg har lyst å stoppe opp. Det gir seg etter noen sekund, men er ikke behagelig.

Er dette kynnere som jeg fra nå av må leve med resten av graviditeten?

Ha en fin dag :)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142366701-hvordan-er-kynnere/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hos meg oppleves kynnerne med at magen strammer seg og blir stein hard, blir veldig ubehagelig og vondt, får ofte vondt i bekkenet og nedover mot kjeden i tillegg.

Jeg har kynnere som varer alt fra 30 min til 4 timer i strekk, og ofte bare med 30 min opphold, en smule slitsomt til tider.

hei... Jeg går også termin 27. Nov! Har hatt kynnere siden uke 25 omtrent og begynner å bli vant til det, men nå begynner de å bli mer smertefulle og jeg må stoppe hvis jeg er i bevegelse og av og til sette meg ned. 8 uker til termin i dag! Får bare holde ut... Får jo verdens beste premie når det er over da! Jenta vår!

Så artig at du også har termin 27.november :) Jeg har 22. som menstermin, og 27 som ul-termin så er jo den jeg forholder meg til.

Hvordan kjennes dine kynnere ut? Jeg får av og til kribling i nederste del av ryggen. ubehag liksom. kan det være noe også? i tillegg får jeg jo av og til det som jeg har beskrevet øverst.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...