Gå til innhold

Hvordan er kynnere?


desembermamma2010

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen i november-klubben.

 

Jeg har termin 27.november, og er nå i 32 uke. Har 62 dager igjen til termin i dag :)

 

Jeg lurer på dette med kynnere. Dere som har vært gravid før, hvordan er kynnere?

 

Den siste tiden har jeg kjent at magen strammer seg noen ganger i løpet av en dag, og jeg kan få veldig vondt i skjeden (kjennes ut som det er der). Da er det vondt og gå, og jeg har lyst å stoppe opp. Det gir seg etter noen sekund, men er ikke behagelig.

 

Er dette kynnere som jeg fra nå av må leve med resten av graviditeten?

 

Ha en fin dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hos meg oppleves kynnerne med at magen strammer seg og blir stein hard, blir veldig ubehagelig og vondt, får ofte vondt i bekkenet og nedover mot kjeden i tillegg.

 

Jeg har kynnere som varer alt fra 30 min til 4 timer i strekk, og ofte bare med 30 min opphold, en smule slitsomt til tider.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei... Jeg går også termin 27. Nov! Har hatt kynnere siden uke 25 omtrent og begynner å bli vant til det, men nå begynner de å bli mer smertefulle og jeg må stoppe hvis jeg er i bevegelse og av og til sette meg ned. 8 uker til termin i dag! Får bare holde ut... Får jo verdens beste premie når det er over da! Jenta vår!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så artig at du også har termin 27.november :) Jeg har 22. som menstermin, og 27 som ul-termin så er jo den jeg forholder meg til.

 

Hvordan kjennes dine kynnere ut? Jeg får av og til kribling i nederste del av ryggen. ubehag liksom. kan det være noe også? i tillegg får jeg jo av og til det som jeg har beskrevet øverst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...