E.N-79 Skrevet 26. september 2010 #1 Skrevet 26. september 2010 Lurer på hvilke vintrrsko jeg skal kjøpe til barna på 3 og 5 år i år. Noen forslag til gode varme vintersko????
*Darkspotted* Skrevet 26. september 2010 #2 Skrevet 26. september 2010 Jeg har kjøpt ReimaTec til mine to. De virker utrolig bra og varme=)
flypapir Skrevet 26. september 2010 #3 Skrevet 26. september 2010 Jeg har brukt endel superfit til mine to. Har vært veldig fornøyd med dem, mer enn med viking f.eks.. Dette året har eldste timberland, er spent på hvordan de funker.
RockMyWorld Skrevet 26. september 2010 #4 Skrevet 26. september 2010 Her blir det superfit. Hadde de i fjor til mini og det var stor suksess. Hun likte de, bhg likte de og vi likte de! :-) Vinn vinn vinn :-)
tine0810 Skrevet 27. september 2010 #6 Skrevet 27. september 2010 Tror de har de på Barnas Hus hvertfall...
*tybber* Skrevet 27. september 2010 #7 Skrevet 27. september 2010 Har ikke Barnas Hus i nærheten.. Bare babyshop. Får sjekke litt rundt etterhvert som kvalmen avtar!
Gutt 08 Jente11 Skrevet 27. september 2010 #8 Skrevet 27. september 2010 Kommer helt ann på barnets fot vil jeg si. Her i huset har gutten bred /høy fot, og er egentlig bare Viking som passer. Vi har hatt viking i to sesonger, og er kjempefornøyde!!! Koster litt, men er verd pengene. Ble best i test forresten i Foreldre og barn i år. Ecco pleier også å score høyt på slike tester, MEN skal sies at ecco-sko er VELDIG smale. Men om barnet har smal fot er jo ikke det noe problem. Tror både skoringen og flere andre skobutikker selger disse to merkene.
MajjaHarToVakre♥♥ Skrevet 27. september 2010 #9 Skrevet 27. september 2010 Vår 3åring får rett og slett ikke beina ned i noen modeller Ecco-sko. Her er det Viking som overgangssko, og har til nå brukt Superfit. Men i år har vi kjøpt Geox, spent på hvordan de fungerer. Så jeg signerer de over her, Superfit og Viking fungerer bra, ihvertfall her i heimen!! Dyre sko, men jeg velger å legge litt penger i vintersko - det er viktig at de er både tørre og solide
Denishil Skrevet 27. september 2010 #10 Skrevet 27. september 2010 Har brukt reima tec til mine på 5 og 9 nå de siste 3 årene. Har tidligere prøvd det meste andre av skrytesko hehe men ingen slår Reima sine =) Barna er både varme og tørre etter en dag i barnehagen og på skolen. De ansatte i barnehagen skryter også veldig av skoene =) ANBEFALES =)
Mazza** Skrevet 28. september 2010 #11 Skrevet 28. september 2010 Jeg sverger til Viking sine goretex, de er superbra! God passform til barneføtter Mini har aldri hverken vært våt eller kald med disse skoene. Noen som forresten har prøvd Sorel? Har fått et par helt nye sorel og lurte på å prøve de istedet for å kjøpe Viking iår...noen med erfaring?
tine0810 Skrevet 28. september 2010 #12 Skrevet 28. september 2010 Har ikke erfaring selv, men flere venninner synes Sorel er de beste for litt større barn (fra 4 år ca)....for de kan bli litt i tyngste laget til de minste barna!
Mazza** Skrevet 28. september 2010 #13 Skrevet 28. september 2010 takk for svar Tror jeg prøver dem....han er 3 år.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå