Gå til innhold

Nedtur ...:P


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

kom inn torsdagskveld på sykehuse,der d viste seg at æ hadde sterke rier og 3-4 cm åpning ,æ blei lagt inn å vi fikk beskjed om at d bi nok baby di neste timene...neijd etter ei hel natt så dabbet riene av å vi ble sent hjem uten babyi armene... skikkelig netur...hehe men han kommer vel ikke om så lenge håpe æ.¨

e førstefødene og 39+1 idag så får vel prøve å gå mæ en lang tur idag..andre tips som kan sette igang?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

lykke til.

jeg var på sykehuset igår, pga tegningsblødning så fikk beskjed om at det tar nok ikke mange dager før mini er ute,

har masse kjærringråd, men ikke som jeg kan si funker..

kanel lakris

biola bringebærbladte

bringebærbladkapsler

hørt at klyster skal sette igang rier, men har aldri prøvd dette så vet ikke om det stemmer.

bryststimulering sex

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror nok at klyster funker... var på overtidskontroll og de bestemte at jeg skulle bli satt i gang. Hadde 6-7 cm åpning uten at jeg visste om det engang... I stedet for å sette drypp prøvde de først med klyster siden det ofte hadde effekt. 30 min etter jeg var ferdig med det gikk vannet og riene satte inn for fullt. jenten min var ute 2 timer etter det... så noe drypp ble det aldri på meg, og de konkluderte med at det var klysteret som hadde gjort susen.

Men det er jo ikke lett å sette klyster på seg selv da... Du får jo tak i klyks eller noe sånt på apoteket, men vet ikke om det funker like godt- aldri prøvd. Men jeg har planer om å prøve det denne gangen om jeg går over termin... Med eller uten legen sin godkjenning! hehehe...er det dumt, tror dere??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nat27*Høygravid*

Jeg har lurt på det samme. Har kjøpt sånn microlax, tenkte prøve det selv hjemme hvis jeg går over tiden. Det står jo at gravide kan bruke det. Men den tømmer jo bare det som ligger ytterst i tarmen. Så vet jo ikke om det har noen effekt.

Er vel bare lakserolje eller hva det heter, gravide må holde seg laaangt unna.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...