Ellie78 og lille Mini Skrevet 26. september 2010 #1 Skrevet 26. september 2010 Lurer på om det er flere som har gått i samme fella som meg.... Mens jeg var gravid var planen å ta lærdom av andre spes de som sa man måtte vende babyene til lyder osv når de sov. Flott tenkte jeg! Første par mnd, sov hun som en stein 4 timer av gangen på dagen, og ikke noe problem... men nå har det blitt en kamp får å legge henne på dagtid. Så nå når hun ENDELIG sover, så lister vi oss rundt, hvisker til hverandre og har tv'en på lav lyd... Akkurat dette jeg skulle unngå *sukk*
Nagilimia Skrevet 26. september 2010 #2 Skrevet 26. september 2010 Jeg erfarte at hvis det var stille når han sovnet, våknet han av den minste lyd, og vi kunne gå å hviske, men sovnet han til lyd våknet han ikke så lett, så her stod radioen på med normal lyd, og babycallen ble ivrig brukt så jeg kunne løpe til og avverge evt. oppvåkning. Husk: Det meste går i perioder, og nå er han 1,5 år og jo større de blir jo tyngre sover de
Gjest Sekretøsa Skrevet 26. september 2010 #3 Skrevet 26. september 2010 Med en storesøster som er 3 år eldre har aldri minsten sovnet til ro, det er nå sikkert. Jeg kan gjøre akkurat hva jeg vil når minsten sover (ikke at han sover så mye på dagen nå, men før...) Med eldste bodde jeg sammen med en som mente vi ikke kunne gå på do engang når jenta sov. Det resulterte i at hun den dag i dag våkner av den minste lille ting... Men, om hun sovner i bråk, så våkner hun ikke av det... merkelig nok
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå