Anonym bruker Skrevet 26. september 2010 #1 Skrevet 26. september 2010 Etter som jeg har gått ned mye i vekt den siste tiden. vi har helt ok inntekt, ikke så fryktig mye å rutte med i mnd når alt det faste er trekt. men nå har mannen min begynt utsette og kverulere på at jeg trenger nye bukser. kan du ikke bare sy inn de du har? du må vente til neste mnd osv har gått med disse taigtsene og tunika jeg brukte når jeg var gravid, men det begynner å bli ganske kjølig, og den ene buksa jeg har må jo vaskes. kan ikke bare dra å kjøpe meg klær heller, da plutslig mannen ikke er enig, og trenger pengene til feks en del på bilen osv.. så hva gjør jeg nå?
Anonym bruker Skrevet 26. september 2010 #2 Skrevet 26. september 2010 Enda en som lar mannen diktere hvilke klær hun skal ha! Er vi i saudiarabia eller? Skaff ryggrad til å si fra eller aksepter at mannen er sjefen din og bestemmer over deg nå, for resten av livet ditt..
prekæs Skrevet 26. september 2010 #3 Skrevet 26. september 2010 Ikke vondt ment, men får assosiasjoner til gamle dager her. Man skal ikke trenge å spørre en forsørger om penger til nødvendige klær. Er det veldig trangt, får man en bukse på fretex til en 50 lapp. Stram deg opp og gå å kjøp deg en bukse når du trenger det.
Anonym bruker Skrevet 26. september 2010 #4 Skrevet 26. september 2010 Ja, du kan selvsagt sy inn buksene dine. Mannen din kan ta bussen, sykle eller haike til jobb, trenger ikke fikse noen bil. Han kan også få seg en ekstrajobb, for en skikkelig mann forsørger jo familien sin. Ingen skikkelig frue skal måtte gå med for store klær. Jeg anbefaler dere også å gå til en grisebonde og kjøpe en gris. Mannen din kan slakte den selv, og du kan partere den og lage koteletter, skinke og grisknoker. Da har dere nok snart penger til klær som passer. For å spe på med litt egne inntekter er du velkommen til å komme å rulle og stive dukene mine + stoppe strømper og rulle opp håret mitt en gang i uka.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå