Anonym bruker Skrevet 26. september 2010 #1 Skrevet 26. september 2010 Har møtt en skjønn mann, og jeg er begynt å falle for han. Han har vist intr for meg, Jeg har overnattet der en gang, og da lå han bare å holdt rundt meg hele natta, han har alltid tatt kontakt, han kom på besøk til meg sent på kvelden og skal alltid ha hade klem når vi "skilles" ingenting annet har skjedd. Så i går, så bestemte jeg meg for å si det til han, jeg sa jeg var begynt å bli betatt, og jeg visste med meg selv at det her kunne utvikle seg. Jeg har blitt brent før, og vil jo helst ikke oppleve det igjen. Og svaret jeg fikk på morran i dag var som følger.. Han hadde blitt brent før han også, men var enda ikke kommet over xen(som han har barn med, men som også har ny samboer) og han ville ikke bruke en annen til å komme over ho. Det ble bare feil. Og han var ikke klar for noe nytt enda pga ho... Men hvorfor oppføre seg sånn da.....? den svei veldig, og jeg har ikke svar på den enda, og kommer vel ikke til å svare heller.... Nå trekker jeg meg vekk...
Anonym bruker Skrevet 26. september 2010 #2 Skrevet 26. september 2010 Ja, hva driver han på med deg for da!? Klem til deg. Og så kan du trøste deg med at du fant ut av det raskt.
Anonym bruker Skrevet 26. september 2010 #3 Skrevet 26. september 2010 Rart at han var så kjærlig uten og ville noe mer da.Kanskje han bare trenger tid.Virker som han liker deg,men ikke vil bruke deg for å erstatte x'en.På en måte er det jo fint at du ikke bare er en erstatning.Virker som en skikkelig kar. Kanskje visst du gir han litt tid,og lar forholdet utvikle seg selv uten og ligge så mye i det? Skjønner at det kan være vanskelig.Ønsker deg lykke til :-)
Anonym bruker Skrevet 26. september 2010 #4 Skrevet 26. september 2010 Er vanskelig for meg å kunne reise på besøk der uten å legge noe i det.... Han er en skikkelig kar, snill, god, han trenger ikke gå på byen hver helg osv.. Tid skal han få, men jeg kan ikke klare å gjøre annet enn å trekke meg vekk. Takk for gode svar det varmer et brekt hjerte HI
Anonym bruker Skrevet 26. september 2010 #5 Skrevet 26. september 2010 Selv om du er såret nå, så er det faktisk veldig bra at fyren gir beskjed nå, i stedet for å holde deg for narr og så svikte deg når "forholdet" er kommet lenger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå