Gå til innhold

Hva tenker vi om dette?


studinen

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen!

Er nå 4+5 og startet tidlig med å få symptomer som tretthet og kvalme, men nå har det liksom gitt seg litt...

Kan fortsatt ha murringer og litt stikkinger både i mage og rygg, men symptomene har liksom blitt mye mildere. Ved forrige svangerskap hadde jeg ingen symptomer i det hele tatt på tre måneder som indikerte at jeg var gravid (utenom manglende mens selvsagt) så jeg prøver ikke å bekymre meg. I skrivende stund stikker det i ene brystet så jeg regner med at alt er i orden, er det flere her inne som har det lignende eller er det noe jeg bør bekymre meg over?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det går helt fint....jeg har akkurat det samme :-) ikke noe noe npå, bare litt vondt i korsryggen og noen småstikkinger av og til....så du kan nok bare slappe helt av og ta det med ro....alt er nok i orden skal du se :-) vær heller glad man ikke har noen særlige plager....det er jeg :D jeg var også veldig heldig sist gang...ingen plager i det hele tatt, bar litt sliten i ryggen den siste mnd før fødsel...håper det vil være sånn nå og :-) Lykke til !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, må prise seg heldig at man ikke henger over doskåla:) Er ikke noe rart at man blir smårar vettu. Ingen på jobb som vet at jeg er gravid, men hørte dungevis av skrekkhistorier på jobb i dag fordi det er så mange som er gravide. Så jeg satt helt vettaskremt og spiste salaten min:)

 

Jeg vet ikke om det er veldig til fokus på skrekkhistoriene eller om man hører dem litt ekstra når man er gravid...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, jeg er 4 + 0 og melder meg inn i terminklubben for juni 2011! Jeg er typen som kjenner graviditetssymptomer med en gang.... Så nå er jeg kvalm og litt kraftløs, og har vært det en stund. Men kvalmen er ikke av den verste sorten, det er mer av typen uvel/litt kvalm men det går litt utover matlysten (og humøret). Ellers har jeg ikke noe vondter eller plager av noe slag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre at andre bekymrer seg litt også ;-) Jeg er 4+4 og har hatt en helg med mye murringer og ganske kraftige ryggsmerter, ble bekymret men siden jeg ikke har blødd noe satser jeg på at alt er i orden. Er skikkelig nervøs for å miste og skulle ønske de neste ukene fløy avgårde så jeg plutselig var i uke 12 :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det hadde vert greit å bare plutselig vert i uke 12 hehe :) er nok "bare" 4+5 nå... Har vert litt bekymret siden i går selv...hadde en del "menssmerter" siste uken og i går ble de vekk...

Har også vert ganske opp og ned med ømme bryster...en dag er de KJEMPEømme og neste dag heeelt fine og ikke ømme i det hele tatt...

 

Er også uvel/kvalm hele dagen og dermed lite matlyst...har gått ned to kg siden lørdag! (har et par ekstra så gjør ikke meg noe, men tenker jo selvsagt at det ikke er noe bra for den lille)

 

Føler meg eller gaaanske trøtt og sliten og oppblåst, og løper på do en gang i timen (veldig uvant for å være meg, kunne klare meg en hel dag på jobb uten å gå på do før hehe )

 

Men skal til legen den 11 okt, og regner med at alt går fint til dess og eg får høre et lite hjerte som slår :) *håpe håpe*

 

Er jo som de sier at man skal bare være glad når man ikke har noen plager :) Men klart vi tenker når man har og de plutselig forsvinner hehe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...