Sa-Nata-Ana *med bestemorpupp* Skrevet 26. september 2010 #1 Skrevet 26. september 2010 Fy fader så ekkelt! Har latt det renne ganske lenge også, men uten hell. Er like gult og ekkelt ennå. Og det på en søndag da, når mannen attpåtil har tatt med seg bilen på et 2 dagers seminar et par timer vekk herfra slik at jeg ikke får kommet meg avgårde og kjøpe rent vann. Som ville kostet en halv formue på bensinstasjon, men men, shit happens. Hvordan finner jeg ut hva som er galt? Står ingenting om at det er noe med drikkevannet på kommunens nettsider, men jeg har ikke funnet noen tegn på at det er sprukne rør her heller. Ikke noen særlig god start på dagen det her, men nå bør det vel bare kunne bli bedre. Eller... ? Og der var frustrasjonen ute... Ikke borte, men den er ihvertfall ute.
Gjest Skrevet 26. september 2010 #2 Skrevet 26. september 2010 Æsj! Kjedelig å våkne til. Vi hadde et sånt tilfellet da vi bodde i blokk for et par år siden.. Ringte et kommunal opplysningskontor om vannet (eller noe) og de sa at ingenting var galt, men at brunt/gult vann oftest var tegn på at vannet var stengt av et sted i nærheten og at jeg kanskje hadde oversett et varsel som skulle henge et eller annet sted. Det hadde jeg. Vannet er visst helt ufarlig, men hvem orker å drikke piss-gult eller bæsj brunt vann... Kanskje om det blir desperate tilstander koke te, kaffe og suppe av det? http://www.vann-og-avlopsetaten.oslo.kommune.no/stenging_av_vann/rad_ved_stengt_vann/
Sa-Nata-Ana *med bestemorpupp* Skrevet 26. september 2010 Forfatter #3 Skrevet 26. september 2010 Takk for link :-) Ikke mye fristiende å drikke kaffe om morgen når det er sånn, men når en har vært våken til godt over 2 om natta fordi minsta får tenner så er det en desperat situasjon mener nå jeg. Men den kaffen ble sterk for å si det sånn! Hehe Får vel bare krysse fingrene for at det går over snart. Så lenge det er kokt så sies det jo at det stort sett er ufarlig uansett. Satser på at det går bra :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå