Anonym bruker Skrevet 26. september 2010 #1 Skrevet 26. september 2010 I siste nummer av f&b er det ei som annonserer og skal selge sine gamle amme-bh'er. Er det bare jeg som synes det er dritekkelt? Tror hun skulle selge pumpa si også. Jeg kunne aldri finne på å kjøpe en brukt amme-bh, kunne dere?
Anonym bruker Skrevet 26. september 2010 #2 Skrevet 26. september 2010 Hvorfor er det ekkelt? Er det bedre å kaste en bhg til mange hundre kroner? Har du ikke vaskemaskin....?
Anonym bruker Skrevet 26. september 2010 #3 Skrevet 26. september 2010 også en bhg, faktisk. Mente selvsagt bh.
Anonym bruker Skrevet 26. september 2010 #4 Skrevet 26. september 2010 Ser ikke problemet, så sant det vasket rent og pumpen er kokt Sikkert mange som syns det er dyrt å kjøpe nytt.
Anonym bruker Skrevet 26. september 2010 #5 Skrevet 26. september 2010 Det neste blir vel "mensentruser til salgs, lite brukt" og "tøybleier selges billig, bleiekrigen er igang for oss som lever i steinalderen også!"
Anonym bruker Skrevet 26. september 2010 #6 Skrevet 26. september 2010 Jeg ville nok ikke kjøpt brukte bh-er, men det er jo ikke egentlig ekkelt - de er vel vasket. Og selv sitter jeg med en kjempefin amme-bh fra Change som er brukt én gang, og skulle gjerne gitt den vekk til noen som trengte den.
Anonym bruker Skrevet 26. september 2010 #7 Skrevet 26. september 2010 Tøybleier er vel ikke noe problem å selge vel??? Men en Bh er jeg litt mer skeptisk til, ikke fordi jeg synes det er ekkelt nødvendigvis,men fordi jeg ville annta at de da er litt utvasket og formløse (Mine blir i allefall fort sånn), og da er det jo ikke noe stas å bruke dem...
Anonym bruker Skrevet 26. september 2010 #8 Skrevet 26. september 2010 Hæ? En annen unges drittrester skal gnis mot min unges sarte rumpe? Aldri!
Anonym bruker Skrevet 26. september 2010 #9 Skrevet 26. september 2010 Så du har ikke vaskemaskin du? Nei nei...Godt at noen av oss har råd til det iallefall! Du får spørre naboen om å låne hans!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå