eliona Skrevet 26. september 2010 #1 Skrevet 26. september 2010 Jeg har 4 dager igjen til termin, og i går sa svigermor at siden jeg venter gutt må jeg nok bare ha mye tålmodighet for jeg går mest sannsynlig over termin. Jeg tror ikke at de ligger noe i dette, så derfor spør jeg dere som har født før, hva fikk dere, og fødte dere før eller etter termin. Sist fikk jeg ei jente og fikk ho 3 dager ETTER termin. Takk for hjelpen:)
Fru.Antonsen Skrevet 26. september 2010 #2 Skrevet 26. september 2010 Sist fikk jeg en jente som hadde kommet til termin om je ghadde forstått hva som var i ferd med å skje. Men nå satt hu fast og ble tatt med KS dagen etter termin. Annengangs fødende er de som stort sett føder til termin er førstegangsfødende det er mest vanlig går over termin. Så jeg tror ikke det er helt rett det svigers sier
flypapir Skrevet 26. september 2010 #3 Skrevet 26. september 2010 Nr.1 var ei jente som kom 15 dager over termin. Nr.2 var gutt og han kom 13 dager over termin..
TerminJulaften :) Skrevet 26. september 2010 #4 Skrevet 26. september 2010 jeg fikk mitt første barn fem dager før termin.. og det var en gutt
Lille røde traktor Skrevet 26. september 2010 #6 Skrevet 26. september 2010 Jeg har to gutter og begge er født før termin, hhv 3 og 9 dager før.
2 boys & now pink Skrevet 27. september 2010 #7 Skrevet 27. september 2010 nr 1 gutt - 12 dager over termin nr 2 gutt - 9 dager før termin - fullmåne nr 3 jente.... venter ennå - 10 dager til UL termin og 5 dager til menstermin
oktoberjentene;) Skrevet 27. september 2010 #8 Skrevet 27. september 2010 gutt 10 dager før termin jente 5 dager før termin blir spennende å se denne gangen venter jente om 24 dager...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå