Gå til innhold

Hvordan visste dere han var den rette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

....

Når innså dere det? Dere som har funnet den rette da...:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har vært gift tidligere og da vet man hva man IKKE vil ha i neste forhold. Så møtte jeg en annen, som var ALT min x ikke var - altså helt i den andre enden av skalaen. Det ble også feil! Møtte deretter min nåværende samboer, han var en blanding av alt, vi møttes på nett og chattet masse FØR vi møtte hverandre, ergo mye prat om indre ting etc - viktig. Jeg likte personen FØR jeg møtte ham.

Første gang vi møttes kjente jeg gele i beina, hjertet hamret kjempefort og det kjente jeg også hans gjorde, han skalv i hele kroppen den første klemmen... DA visste jeg at dette var riktig og jeg sitrer ennå i kroppen når jeg tenker på kjærsten min som er MIN :) Vi har hatt våre motbakker, men allikevel vil jeg ikke bytte ham ut mot NOEN

Skrevet

Kjærlighet ved 10 blikk, kjemien stemte, så bestemte meg for at dette er mannen jeg ha resten av livet. Så det var i løpet av det første halveåret jeg innså det;) Og til nå har han vært i livet mitt i 9 år. Blir bare mer og mer glad i han. Blir fremdeles nyforelska i han sånn innimellom og det er deilig å kjenne på:)

Skrevet

Vi hadde chattet sammen i noen måneder før vi traff hverandre. Jeg var nesten forelsket før jeg møtte han. Vi hadde ikke utvekslet bilder, men hadde chattet, mailet og snakket mye i telefonen. Da jeg traff han og ga han en klem følte jeg en ro inni meg som jeg aldri hadde kjent før. Det høres sikkert ut som en dårlig roman.. he he... men, faktisk .. en ro...

Skrevet

Man kan vel egentlig aldri vite om det er den rette, fordi et forhold er dynamisk. Det forandrer seg hele tiden.

men hvordan jeg visste at dette er mannen jeg her og nå vil bli gammel sammen med, han jeg vil skal bli far til mine barn og som jeg bare vil være sammen med for bestandig slik som vi har det nå, det visste jeg bare ved at jeg følte en sånn enorm trygghet sammen med han. Nyforelskelsen varer ikke evig, men jeg bare vet at jeg vil ikke fungere bra uten han. Som sagt, jeg føler at jeg vil bli gammel sammen med han.

Jeg blir enda mer sikker når vi har taklet motgang sammen.

Ellers så krever det innsats fra begge sider om et forhold skal fungere for alltid. Og man må tåle motgang. Det er ikke noe som går av seg selv. Man må ville jobbe for forholdet og ønske å ta vare på hverandre til tross for hverandres feil og mangler. Nettopp fordi man ikke ønsker noe annet.

Skrevet

Jeg innså allerede på første date at han var alt jeg ønsket meg i en mann... Det tok ti år (!) før vi ble kjærester, men jeg visste hele tiden at han var den jeg ville ha...

Skrevet

Vi begge registrerte oss på match.com, egentlig bare på tull. To dager etter jeg registrerte meg, fikk jeg en melding fra en kjekk gutt (vi var 23), og jeg falt pladask! Først utseende, og så dybden videre i samtalene våre, vi prata over nett i noen uker ,så møttes vi. Og jeg holdt på å eksplodere da jeg så ham! Noe så naturlig og behagelig, og han både luktet godt og hadde normal stemme,hehe, var redd på forhånd han skulle ha vond kroppslukt å sånn;p men han var helt min smak, og vi pratet lett og løst om ALT:)

vært sammen 3 år, fått ett barn sammen, og han er verdens beste<3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...