Anonym bruker Skrevet 25. september 2010 #1 Skrevet 25. september 2010 Jeg går på p-piller og pleide å ha mensen en gang i mnd. Nå går det ofte 3-4 mnd mellom hver gang, og når jeg får mensen så varer det opp til 2 uker og jeg blør veldig mye. Denne gangen her har jeg blødd i snart i 1 uke og det stopper ikke opp, før ble det gradvis mindre etter 3-4 dager. Det kommer også litt klumper(akkurat som om blodet har størknet inni det, beklager detaljer) Sliter også mye med magesmerter. Dette er veldig uvanlig for meg, har aldri pleid å ha det sånn. Tenkte jeg skulle dra til legen min denne uka, men fikk mensen så da ble det ikke noe av(skal ta celleprøve, for gjør det hvert 3.år) Vil egentlig tilbake til å ha mensen hver 4. uke som varer i ca 5 dager med normale blødninger. Skjønner ikke hvorfor det har forandret seg heller, for jeg har gått på de sammen p-pillene i 5 år nå og det er det siste 1,5 året det har vært slik. Vet at jeg må komme meg til legen og det skal jeg gjøre så fort jeg blir ferdig med mensen, men hadde vært greit å høre om andre har lignende erfaringer, for jeg blir jo litt bekymret da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå