Anonym bruker Skrevet 25. september 2010 #1 Skrevet 25. september 2010 Hei! Det er tid for ull igjen, begynte å bli kaldt ute.. Har en 4åring i barnehagen og er veldig fornøyd med Joha sine ull undertøy(brukes ofte hos oss).. Hvor kjøper man disse på nettet? Er det andre merker dere har gode erfaringer med? Ikke de aller tynneste som ikke tåler vask.. Takker for svar!
Anonym bruker Skrevet 26. september 2010 #3 Skrevet 26. september 2010 Spar kjøp er vel billigst. De har janus og "tom og trine". Tom og trine er helt greit synes jeg. 99-199 for genser/trøye tror jeg. Husker ikke helt. Liker joha, er mykt, men synes det er dyrt. Samme med nøstebarn, hadde en god body derfra i fjor til hun på 2. Dessverre tovet den seg litt i en uheldig vask på slutten av sesongen Det vi har brukt mest her er Devold. God kvalitet! Men vet ikke om det finnes på nett.
Anonym bruker Skrevet 26. september 2010 #4 Skrevet 26. september 2010 Hocosa har bra ull, blanding av ull og silke....199 per del hoshttp://www.lenepalandet.no/
Anonym bruker Skrevet 26. september 2010 #5 Skrevet 26. september 2010 I Sportmannkatalogen er det billig janusull. Særlig ulldressene var rimelige, mener de kosta kr 299.
enda en Skrevet 26. september 2010 #6 Skrevet 26. september 2010 Spar kjøp er vel aller billigst? Har bestilt noen tom og trine bodyer til minsten, de er tykk og virker å være i god kvalitet. Vi kjøper pierre robert ulla til storungene. Spreke farger, smidig men likevel ikke for tynt, og ikke så verst pris heller. (149 pr del.) Jentene bruker trøyene som vanlige "gensere", årets kolleksjon er bare så sprek!
Anonym bruker Skrevet 26. september 2010 #7 Skrevet 26. september 2010 Tusen takk for svar! Skal bestille fra sparkjøp.. Har endel fra pierre robert også, dem e veldig bra, og stilige farger =)
Anonym bruker Skrevet 26. september 2010 #8 Skrevet 26. september 2010 http://www.dagbladet.no/nyheter/2008/02/24/527870.html
Anonym bruker Skrevet 26. september 2010 #9 Skrevet 26. september 2010 Jeg slutter ikke å bruke ull til barna pga det der.. Gjør du/dere? Jeg bestiller klærne som oftest på nøstebarn,og er veldig fornøyd!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå