nr 2 på gang i mai Skrevet 25. september 2010 #1 Skrevet 25. september 2010 Jeg er ca 6 uker på vei, og spyr, verker i brystene og heeeelt utslitt, klarer nesten ikke dra beina med meg.. Føler meg i tillegg veldig oppblåst, hvordan i alle dager skal jeg klare å skjule dette..
Mille** Skrevet 25. september 2010 #2 Skrevet 25. september 2010 Like etter befruktning nesten, med begge to. Med nr 1 fikk jeg plutselig nupper i hele fjeset, var da ca 1 uke på vei. Med nr 2 fikk jeg så vondt i brystvortene at jeg nesten ikke klarte å ha klær på meg, måtte smøre emla-krem på de for å holde ut. Også da ca 1 uke på vei. Ellers har jeg fort fått mage, vært veldig oppblåst tidlig i svangerskapet. Lykke til videre. )
nr 2 på gang i mai Skrevet 25. september 2010 Forfatter #3 Skrevet 25. september 2010 Åååh, takk for svar, godt og høre at det er flere, begynte og tenke på om det er noe jeg innbiller meg, bare fordi testen er positiv.. Men det kom kasta over meg, håper bare det går fortere over enn forrige gang:)
NostraStoria Skrevet 25. september 2010 #4 Skrevet 25. september 2010 Jeg begynte å merke ting da jeg var rundt 4 uker på vei, var derfor jeg måtte ta en test...eller to eller fem. Var kjempekvalm hele dagen og skjønte det kunne være noe, tok test ene uken med negativt svar. Uken etter var den jammen meg positiv! Så går fint an å merke det tidlig ja. Gratulerer forresten!
nr 2 på gang i mai Skrevet 25. september 2010 Forfatter #5 Skrevet 25. september 2010 Takktakk, tror jeg får isolere meg frem til jul eller noe, føler det lyser lang vei at jeg er gravid:)
fjellgeita♀09 ♂10baby14 Skrevet 25. september 2010 #6 Skrevet 25. september 2010 Bortsett fra uteblitt mensen, så skjønte jeg det uten å ha tatt test da jeg var omtrent 5 uker på vei. Jeg ble akutt rammet av en forferdelig tretthet og slapphet midt på lyse dagen. Gikk fra å føle meg helt fin, til å bli fullstendig tappet for energi på kort tid. En helt annen trøtthet enn hva jeg vanligvis føler. Jeg hadde vært gravid en gang før, så jeg skjønte at nå måtte jeg ta en test, og joda jeg var da gravid.
lille sprelle Skrevet 26. september 2010 #7 Skrevet 26. september 2010 hormonrush dagen etter, så kvalm at jeg ble sykmeldt i uke 5
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 26. september 2010 #8 Skrevet 26. september 2010 En uke før jeg fikk positiv test. Var elendig hele svangerskapet...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå