Anonym bruker Skrevet 25. september 2010 #1 Skrevet 25. september 2010 Jeg selt i ni mnd sist! Det var også hvordan jeg fant ut at jeg var gravid, havnet på legevakta eller å ha spydd magesyre i flere dager og ikke fått i meg mat.... Hadde halsbrann 24 timer i døgnet og ingenting hjalp.... Nå er jeg 14 uker på vei, og heldigvis ingen halsbrann enda :D:D Dere som hadde mye halsbrann, når startet dette? Hadde dere det hele svangerskapet eller bare deler av det?
Anonym bruker Skrevet 25. september 2010 #2 Skrevet 25. september 2010 Jeg husker ikke akkurat når jeg fikk det.. Men var over halvveis før det begynte å melde seg. :-) Så nå helt på tampen av svangerskapet er det helt grusomt :-( Propper i meg alt som kan være syrenøytraliserende for å kunne sove. Heldigvis 2 dager til termin!!!
Anonym bruker Skrevet 25. september 2010 #4 Skrevet 25. september 2010 Jeg fikk det da jeg var 6-7 uker på vei begge gangene, og det varte ut svangerskapet. Det eneste som hjalp litt var Novaluzid.
Anonym bruker Skrevet 25. september 2010 #5 Skrevet 25. september 2010 Første svangerskap fikk jeg ikke betydelig med halsbrann før 3. trimester. Men hadde det litt før det da, men ikke noe som plaget meg veldig. Denne gangen fikk jeg det i midten av 2. trimester. Noen dager plagsomt, andre ikke. Nå nærmer jeg meg 3. trimester og de siste dagene har jeg ikke vært plaget. har ikke prøvd noe imot det. Jordmor sa jeg kunne ta Link eller bare drikke melk. Men, nei hadde det ikke hele svangerskapet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå