Gå til innhold

Ang ordinær UL....


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal på ul den 28 oktober!

Da er jeg akkurat fullgått 17 uker.

Er det normalt å bli kalt inn så tidlig?

Vil de se kjønn så tidlig?

Trodde det var normalt å ha ul i uke 18-20 jeg?

På brevet sto det at best å ta ul mellom uke 19-20 for å se ordenltig??

Burde jeg ringe dem å høre om å få ul 1-2 uker senere?

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eg har hørt at d var normalt å bli innkalt engang i uke 17-19, varierer nok;)

ja di vil kunne se kjønnet

 

Lykke lykke til videre med svangerskapet! :)

Skrevet

Jeg var inne i uke 17.

Jm reagerte på at de hadde satt opp timen så tidlig så jeg fikk ny time i uke 19.

 

Fikk da ordinære ullyder.

 

Så kjønn lenge før det på den ene babyen, (tvillinger) men baby nr 2 var usikker frem til fødsel.

Og jeg hadde mange (ca 20) ullyd timer pga tvillinger.

Skrevet

Jeg var på ordinær ultralyd med førstemann når jeg var fullgått 16 uker på vei. Jordmor så kjønnet, men bommet såpass på menstermin at jeg fikk innkallelse uke 18. Ul uke 18 viste samme kjønn, men ul-termin ble satt til en dag før menstermin.

 

Det er som oftest vanligst å dra på ordinær ul mellom uke 17-19.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...