Jentemars10 Skrevet 25. september 2010 #1 Skrevet 25. september 2010 Jeg har ikke permisjonspenger og trenger med andre ord en jobb med det samme snuppa mi blir gammel nok til barnehage. Men så er det jo spørsmål om bhgplass! Jeg må jo forsikre meg om at jeg har det! Har søkt, men når får jeg svar? Jenta mi er 6 mnd så har jo litt tid. Hvordan fikk dere plass, dere som ikke inngikk under hovedopptaket? Skal jeg ringe å purre? Ringer jeg da til selve barnehagen eller opptakskontoret?
tine0810 Skrevet 25. september 2010 #2 Skrevet 25. september 2010 Det lønner seg helt klart å ringe å spørre opptakskontoret! Lykke til:-)
Villa Perlesukker Skrevet 25. september 2010 #3 Skrevet 25. september 2010 Gulesider sendte mail til ei han kjenner som jobbet i barnehagen og sa at vi hadde søkt. Hun gikk av seg selv til styrer og la inn et godt ord. I ettertid tror jeg at hun fikset det for vi fikk plass i august, 2 uker etter at vi hadde søkt Men hadde jeg ikke fått svar kjapt ville jeg tatt en tur innom Masse lykke til )
sillyfilly og Olivia Skrevet 26. september 2010 #4 Skrevet 26. september 2010 Jeg fikk telefon fra ønske-bhg 1 uke etterpå. Men de ringte for å høre om jeg var interessert(?) pga de søkte etter flere ansatte.. Da var det i såfall plass til Olivia.
lille sprelle Skrevet 26. september 2010 #5 Skrevet 26. september 2010 Jeg gjetter på at du kan få plass fra nyttår, da det er suppleringsopptak. Ring og sjekk hvordan det foregår i din kommune. Det med å sjekke i den enkelte bhg og legge inn godt ord osv, skal ikke være mulig i ordinære kommunale barnehager.
Mor Løvehjerte Skrevet 26. september 2010 #6 Skrevet 26. september 2010 Nei, det håper jeg sannerlig at ikke er realiteten!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå