Anonym bruker Skrevet 25. september 2010 #1 Skrevet 25. september 2010 Har en litt kaldt kjellerstue som vi har bestemt oss for å legge nytt teppe i. Det er teppe der fra før, men det har nok ligget i ganske mange år, og jeg synes det er ekkelt. Har vurdert lene hva slags gulv vi skulle legge, men har nå endelig bestemt oss for gulvteppe. MEN, det finnes jo ørten forskjellige typer. tynne, tykke, ull, syntetisk, med floss, løkker osv osv. Har du noe å anbefale? Og er det lett å legge, eller burde vi be om hjelp fra butikken?
Anonym bruker Skrevet 25. september 2010 #2 Skrevet 25. september 2010 Og noen skriveleifer går vel bra håper jeg
Anonym bruker Skrevet 25. september 2010 #3 Skrevet 25. september 2010 har ikke mye erfaring, men vil nok anbefale tynn ull eller syntetisk. Tykk/flossete teppe er et mareritt å få rengjort. Jeg hjalp broren min med å legge teppe i kjellerstua hans og det gikk helt fint. Må bare huske å måle opp og skjære riktig.
Anonym bruker Skrevet 25. september 2010 #5 Skrevet 25. september 2010 hvorfor, 22:03? Jeg er glad for alt av erfaringer. Kanskje spesielt opptatt av rengjøring, men også hvordan det føles å gå på
Anonym bruker Skrevet 26. september 2010 #6 Skrevet 26. september 2010 Tynne fordi det er letere å rengjøre og samler mindre støv. Løkker fordi det etter min mening slites mindre - eller slitasjen synes iallefall mindre - enn bare vanlig korthåret som fort kan bli veldog tynnslitt på steder hvor det brukes medt (f.eks i gåsoner)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå