Gå til innhold

frustrert og fortvilet ang leggesituasjonen!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det var et fryktelig tordenvær for halvannen mnd siden(ca) og jenta mi på 2 1/2 ble livredd og kom krabbende ut av soverommet sitt og gråt hysterisk. Hun fikk ligge på sofaen i stua til uværet var over, og gikk da å la seg i sengen sin uten problemer. Og leggingen har gått helt fint, frem til en uke siden. Nå hyler hun hver gang hun hører lyder fra andre etasje(er lytt her) og sier det er torden. Det er to voksne, tre barn, hund og katt som bor oppe, så det blir litt lyder innimellom.

Den siste uka har det tatt mellom 2 og 3 timer før hun har sovnet, og da er jeg inne og roer henne ned omtrent hvert 3 minutt. Forklarer henne hver gang at det er de som bor oppe som går i gangen, at det ikke er torden, og til og med fått fruen i huset ned hit og fortalt henne at det er de som lager lydene, ikke tordenet. Noen ganger hyler hun til jeg kommer inn, for så å smile og le når hun ser meg i døråpningen. Hver gang jeg går inn i rommet hennes, skal hun ha kos og vil at jeg skal legge meg sammen med henne og sove.

Jeg føler meg usikker på om det virkelig er frykt eller om det er et triks for å få meg inn i rommet hennes? Begynner å bli ganske sliten av dette, og det gjør hun og. Er alene med henne, så jeg har ingen andre som kan hjelpe til med leggingen. Noen råd?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ut ifra det jeg leser tror jeg det er et triks.

De er smarte i den alderen, og så fort at torden firt kunne utnyttes.

Jeg hadde vært litt kald og sakt fra ved legging at ikveld måtte hun ikke tulle, hun vil høre masse lyder men det er fra de andre som bor i huset. Når hun så prøver å utnytte situasjonen hadde jeg bare kommet i døra og bedt henne legge seg til å sove og gått ut igjen. Ikke noe kos eller dulling.

Da blir det ikke gøy spesielt lenge.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...