Anonym bruker Skrevet 25. september 2010 #1 Skrevet 25. september 2010 Er helt fersk på facebook som dere sikkert skjønner Lurer på: kan man slette noe man har skrevet (bak navnet sitt)på fb og lagt ut? Håper dere skjønner hva jeg mener
Anonym bruker Skrevet 25. september 2010 #2 Skrevet 25. september 2010 Hvis jeg skjønner deg riktig: Gå inn på profilen din, der stær det Tøm etter det du har skrevet. Eller du kan finne det igjen på veggen din og når fu fører pilen ut til høyre kant ved siden av det dukker alternativet Fjern opp.
Gjest ->>- Skrevet 25. september 2010 #3 Skrevet 25. september 2010 Joa. Når du går inn på egen profil står det "clear" bak denne teksten (eller sikkert "fjern" eller "slett" på norsk), og vips er statusen vekk fra newsfeeden til folk. For å slette den fra veggen din også, velger du remove bak der teksten står. Ja, jeg ser at forklaringen er krøkkete, men essensen er i hvert fall at det er fullt mulig. ;-)
Anonym bruker Skrevet 25. september 2010 #4 Skrevet 25. september 2010 hvis du bare legger ut brukernavn og passord her, så skal jeg fikse det for deg haha
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå