øynesomtinntallerkner Skrevet 25. september 2010 #1 Skrevet 25. september 2010 Det er vel gøy for barna å beholde bøker og ikke låne alle på biblioteket? Har barn på ett og tre år, har dere noen klubb å anbefale?
tine0810 Skrevet 25. september 2010 #2 Skrevet 25. september 2010 vi er med i Bokklubbens Barn og Goboken. Veldig fornøyd med begge:-) Har vært medlem fra han ble født. Har kjøpt mange bøker som er mye lest, og foreløpig er jeg mest fornøyd med Goboken. Tror bokklubbens barn blir bedre når de blir litt større. Jeg var selv medlem i Bokklubbens Barn i alle år da jeg var liten, og husker det var stor stas når det kom nye bøker:-) Min 2 åring blir også veldig glad når det kommer nye bøker i postkassen:-)
øynesomtinntallerkner Skrevet 25. september 2010 Forfatter #3 Skrevet 25. september 2010 Ja jeg husker også når det kom pakke fra bokklubbens barn:) Med rød marihøne. Jeg kan kanskje velge denne da, så trenger jeg ikke styre med å bytte klubb? Er det sånn helt ålreit for to-treåringer? Takk for at du gadd å svare:)
tine0810 Skrevet 25. september 2010 #4 Skrevet 25. september 2010 Jeg tror jeg vil anbefale Goboken til barna dine nå, for jeg synes de er bedre tilpasset de små barna. Ofte jeg avbestiller i Bokklubbens barn, mens Gobokens bøker kjøper jeg nesten alltid. De har også en fin og enkel hjemmeside hvor det er lett å avbestille deler eller hele pakken. Også kanskje heller bytte til Bokklubbens Barn når de blir litt eldre... men det er min mening. Du har jo en på 3 også....min er bare 2. Kanskje andre også har noen tips??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå