Vikinghuldra ♂04♂10♀13 Skrevet 25. september 2010 #1 Skrevet 25. september 2010 Mangler fremdeles noe tekstiler (kluter, lammeskinn, sprinkelsengekant) og stellepute og stelleveske. Jo, også babybilsete. Hvor får jeg dette billigst?? Sjekka på jysk.no, men de har jo ikke stellepute som jeg trodde. Og Ikea er så langt unna her. Har BabyShop i nærheten, men det er jo svinedyrt.. Og kanskje jeg bør bestille noe av det? Skinn feks?
tine0810 Skrevet 25. september 2010 #2 Skrevet 25. september 2010 du sparer sikkert litt på å handle i Sverige......men kanskje det er langt dit....siden Ikea også var langt....:-)
Christine209 Skrevet 25. september 2010 #3 Skrevet 25. september 2010 På kid er mye av det du nevner billig:) Spørs hvor du er ifra om hvilke butikker som er å anbefale
Isaac12.08♥baby10.10FØDEKLAR Skrevet 25. september 2010 #4 Skrevet 25. september 2010 Kid er det jo mye billig og fint. Princess har også ganske mye. Stelleputer har de på kid til under 300 kr hvertfall. Hvis ikke er jo alt billig i sverige, men kommer an på hvor du bor!
Vikinghuldra ♂04♂10♀13 Skrevet 25. september 2010 Forfatter #5 Skrevet 25. september 2010 Sverige er også et stykke, men overkommelig Så jeg tenkte kanskje å ta en tur dit, til Happy Land eller hva det nå heter. Sånn bortsett fra at hvis det kun er noen småting man skal ha, så blir det jo dyrere pga kjøringen da. Men på en annen side så koster bilsetet mye mer her... Hmja.
Scarlette Skrevet 25. september 2010 #6 Skrevet 25. september 2010 Sparkjøp har det meste av tekstiler rimlig. Kluter og sprinkelsengekant..
Ella <3skatten min<3 Skrevet 25. september 2010 #7 Skrevet 25. september 2010 Et lte tips ang bilsete, babyshop har nå 20% avslag på alle bilseter... varer vel noen dager til (står dato på nettsiden til babyshop).
Frk Marge Skrevet 26. september 2010 #8 Skrevet 26. september 2010 Kjøpte bilsete i går jeg Brio sitt med base til både isofix og belte til 1299,- Tilbudet var på Barnas Hus, men jeg kjøpt det til samme pris i Simobutikken rett og slett fordi jeg var "lur" nok til å spørre dem om de var sammenlignbare på pris med Barnas Hus og da fikk jeg setet til samme pris Lønner seg å "prute" litt her i >Norge også noen ganger Nå skal det sies at vi var der og kjøpte barnevogn til fullpris samtidig da, men allikevel
Aiva j121110 og en i mai13 Skrevet 26. september 2010 #9 Skrevet 26. september 2010 Og vi har vært i Sverige i den tro av at det var mye billigere der, men da tok vi feil. På Happyland var prisene like som norske priser (på de tingene vi hadde notert norske priser på.. en del bilstoler og vippestol og sånn..) Så vi sparte egentlig bare kursen. Da blir det totalt sett ikke så mye å hente, i og med at man betaler bensin og flere x bompenger underveis.. Mulig det finnes butikker i Sverige som ligger lenger unna grensa, som man får tingene man er ute etter rimeligere..?? :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå