Anonym bruker Skrevet 25. september 2010 #1 Skrevet 25. september 2010 det er så intens lukt av underlivet mitt og jeg vet ikke hvorfor? det kom iløpet/eller etter det siste svangerskapet mitt (fødte i april). jeg dusjer hver dag men etter noen timer kommer lukten igjenn.. veldig ubehagelig. noen som vet hva dette kan komme av? varer dette liv ut eller?
Anonym bruker Skrevet 25. september 2010 #2 Skrevet 25. september 2010 prøv ecovag, du får det på apoteket
Anonym bruker Skrevet 25. september 2010 #3 Skrevet 25. september 2010 dette høres ut som noe jeg hadde for mange år siden. luktet fælt og surt, som tåfis.... men var til gynekolog og fikk en slags krem jeg skulle ta inn i vagina. Hva het dette da... jeg husker ikke... men det var en slags bakterie.. ikke sopp, det klødde ikke. men en gynekolog vet hva du skal ha for å bli kvitt det. Jeg var ung og singel og hadde ikke fast partner da jeg hadde det. En venninne av meg hadde det samtidig som meg, var veldig rart og ubehagelig... Men ta en tur til gynekolog så får du resept på det du trenger. Kan være det er det samme som hun skriver over her. det går over, og det er ikke farlig.
Anonym bruker Skrevet 25. september 2010 #4 Skrevet 25. september 2010 Gå til gynekolog eller lege. Sikkert bakteriell vaginose.. Det er bare bakterier og behandlingen tar bare et par dager..
Anonym bruker Skrevet 25. september 2010 #5 Skrevet 25. september 2010 http://nhi.no/sykdommer/kvinne/infeksjoner/bakteriell-vaginose-1343.html Du har nok fått bakteriell vaginose, behandles med antibiotika. Går IKKE over av seg selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå