Anonym bruker Skrevet 25. september 2010 #1 Skrevet 25. september 2010 Jeg bare lurer på hvorfor man trenger det? Kommer man til å 'lekke' litt når man får melk liksom? Takknemlig for svar - så slipper jeg å føle meg så dum
Anonym bruker Skrevet 25. september 2010 #2 Skrevet 25. september 2010 Ja, det er for at man sannsynligvis kommer til å lekke. Du skriver litt,,,,,, min erfaring er at man lekker mye i starten. Sov med BH med handkle inni for at madrassen ikke skulle bli ødelagt. Har snakka med mange som har opplevd det samme... Men det gjelder sikkert ikke alle.
Anonym bruker Skrevet 25. september 2010 #3 Skrevet 25. september 2010 Jeg brukte det allerede i svangerskapet, fordi det kunne komme noen dråper allerede da. Og ja, i starten etter at en har fått barnet, så er det som om brystene ikke klarer å holde tett hele tiden Jeg har faktisk opplevd at de begynte å RENNE på butikken, fordi jeg hørte et barn som gråt...... hahaha... Det blir litt som truseinnlegg for pupper
Anonym bruker Skrevet 25. september 2010 #4 Skrevet 25. september 2010 Ang at det begynte å renne da du hørte et barn gråte. Nå er det 4år siden forrige gang jeg ammet, men kjenner det enda i brystene dersom babyer gråter, er det normalt?
Anonym bruker Skrevet 25. september 2010 #5 Skrevet 25. september 2010 Jeg husker jeg rant masse!! Som hun sier over her.. jeg hadde på meg singlett om natta, orka ikke å ha på bh.. om natta hadde jeg da vridd meg så de innlegga ikke satt der de skulle.. Kan tro singletten var vååt! Men lå også på et håndkle, så ingenting i senga.. Er gravid igjen nå.. veeeldig tidlig enda. Når begynner man med ammeinnlegg? er det forskjell andre gang?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå