Anonym bruker Skrevet 25. september 2010 #1 Skrevet 25. september 2010 Noen som har erfaring med kromtabletter? Demper de søtsuget?
Anonym bruker Skrevet 25. september 2010 #2 Skrevet 25. september 2010 Ja det synes jeg de gjør :-) Det som skal smake søtt smaker beskt og rett og slett dårlig. For at disse tablettene skal ha effekt så bør du starte med høyere dosering enn hva som står på boksen. Start med 5-6 stk hver dag i en uke, så går du ned til 4 i en uke, så ned til 2 i en uke, og så normal dosering. Det var det jeg fikk anbefalt når jeg hørte med legen når jeg først var der :-)
Anonym bruker Skrevet 25. september 2010 #3 Skrevet 25. september 2010 Bra,da skal jeg kjøpe det på mandagen Så mange? Får håpe jeg ikke får overdose av krom da. Takk for tipset HI
Anonym bruker Skrevet 25. september 2010 #4 Skrevet 25. september 2010 Det går helt fint, det er jo kortvarig for å få bygget opp kromlageret ;-) De som er produsert av Life (som du får på Life Helsekost) fungerer helt fint, er de jeg valgte etter mye vurdering og sammenligning. Eneste som er forskjellen er prisen. De er billigere, men like bra :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå