Anonym bruker Skrevet 25. september 2010 #1 Skrevet 25. september 2010 Jeg har alltid fryseren full av mat, nå skal jeg denne uken tømme boksen bruke maten jeg har. I dag ble det kylling og pommfrits.. i morgen blir det fiskewok. har enda 3 eller 4 middager pluss tørrmat i høyskapet. Må slutte og kjøpe og kjøpe. Flere som gjør som vil bli med, sikker på at flere enn meg masse mat og handler ofte.
Anonym bruker Skrevet 25. september 2010 #2 Skrevet 25. september 2010 Ja, vi er nødt til det nå. Er litt skralt i pengesekken, men når jeg ser i skapene og frysern så er det absolutt ingen som kommer til å lide noen nød! Idag lagde jeg pastasaus fra bunnen av, faktisk. Det gjør jeg aldri (skamme meg). I morgen skal vi ha fårikål, men det er jo egentlig ikke så dyrt. Det var litt på kanten, men det må spises på denne tiden. Jeg har masse fisk, kylling, kjøttdeig, kjøttboller, fiskegratenger, osv osv i fryseren, pluss ørten slag med supper i skapet, pasta i alle varianter, osv.... Det må jo gå bra det, har jo mat for en hel mnd, minst...
Anonym bruker Skrevet 25. september 2010 #3 Skrevet 25. september 2010 enda så går vi og handler mer!
Anonym bruker Skrevet 25. september 2010 #4 Skrevet 25. september 2010 Et kjent problem! Det er mer fristende med ny mat enn den vi allerede har i hus. Dessuten krever maten vi har planlegging og dermed ekstra tid. Det er gjerne slik at vi handler mye på tilbud og fordeler bruken av dette utover året. Å spise samme type mat ofte frister ikke mye! Hvis du bare har mat for en uke har du ikke stort lager. ~ Lammelåret ~
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå