Kondis som en murstein Skrevet 25. september 2010 #1 Skrevet 25. september 2010 Alanya-området. Noen som har erfaring? Temperatur, vær og vind...
Ronja80.mor til 2 Skrevet 25. september 2010 #2 Skrevet 25. september 2010 Ligger på rundt 20-25 grader, kan regne litt, men stort sett bra. Bassengene er stengt, men finnes NOEN på stranda. Hadde ikke lagt opp ferien som badeferie, mer som en "kose seg på restaurant, sitte på terrassen seint på kvelden, gå tur og shoppe" ferie.
Maigutt07 + maijente10 Skrevet 25. september 2010 #3 Skrevet 25. september 2010 Har også hørt at det er kaldt på kvelden der i november, 5-10 grader. Ville ikke dratt til Tyrkia hvis du vil ha badeferie i november.
ana baroma Skrevet 25. september 2010 #4 Skrevet 25. september 2010 Vi har leilighet der, og har vært flere ganger i november. Det er helt greit der, og hos oss er bassenget i drift hele året. Det kan være litt regn, men det varierer litt. Men absolutt en deilig tid uten de enorme turistmengdene.
Kondis som en murstein Skrevet 25. september 2010 Forfatter #5 Skrevet 25. september 2010 Takk for svar ) Er det liksom ingen vits i å ta med bikini? Hehe...
sologsommer Skrevet 26. september 2010 #6 Skrevet 26. september 2010 Ta med bikini! vejret kan være både og... Vi har ofte lagt på stranden i november. I dag er der 35c og 30c i vannet og vi er snart i oktober :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå