Gå til innhold

Oooh, nå har jeg bestilt kjole!

Anbefalte innlegg

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Småskumle saker, altså! :o) bestilte fra jkdress, siden de var så himla billige. Så nå er jeg spent på resultatet, og ikke minst, om den passer!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

så gøy :-) og spennende...

du har ikke link vel? tror ikke jeg har fått med meg hvilken du valgte til slutt..

Skrevet

*sukk* nå fikk jeg lyst til å gifte meg på nytt!

Skrevet

*stønn* den var jo bare rett og slett nydelig :-)

og jeg tror den kommer til å passe deg perfekt, er jo lissom deg :-)

Gjest Sekretøsa
Skrevet

ååå, takk for det 5 om dagen ;o) Det var pent sagt :o) Håper og tror den blir like fin!!! Du får jo se det, etterhvert :)

Skrevet

ja, gjett om jeg skal inn å se på fb når dere er godt gift :-))

du blir en drøm :-) har R sett den ? hvis ikke,så kommer han til å dette i gulvet, når han ser deg :-))

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Han har sett den, ja. Men han vet ikke at det er den jeg har bestilt :) Håper jeg har den effekten på han i den kjolen ja ;o) Hehe :)

Skrevet

Ååååh! Så spennende! Kjolen var utrolig drømmende og fin. Den kommer til å sitte som et skudd!

Det er helt vannvittig å vente på den leveransen sant?? Kribler sikkert masse nå. Du må poste en update på hvordan den er når du har fått prøvd den. :-)

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Jaa! Takk! Følte den var litt overkill, vi skal jo "bare" gifte oss på tinghuset. Men så tenkte jeg, pokker heller. Jeg skal bare gifte meg en gang, og jeg vil ha kjole med stor k! Ferdig snakka! :) Hehe :)

Gleder meg veeeeldig til å få den, og ikke minst ha den på! :o)

Skrevet

Syntes det er helt riktig med den kjolen, en må jo ta på seg det en føler seg absolutt vakrest i den dagen en skal gifte seg!

Du kommer nok ikke til å angre på den nei! Mere sannsynlig at du hadde angret litt i ettertid om du hadde valgt noe annet.

Husk å komme med update! Gleder meg til å høre :-)

Skrevet

For en NYYYYYDELIG kjole!!! Ikke så ulik min egen faktisk;-) Du kommer til å bli en fantastisk vakker brud!!

Skrevet

Kjempefin kjole! :D Hva betaler du i frakt for den?

Skrevet

Kjempefin kjole.

Vi giftet oss 31.juli i år, og jeg bestilte kjolen min, dressen til mannen min, brudepikekjole og en gudinnekjole til søsteren min hos JK.

Kjempefornøyd.

Vi var litt sent ute så vi betalte 30 dollar ekstra pr kledning for å få sydd det fortere og fra vi bestilte til vi fikk klærne på døren tok det 17 dager.

Super service!! Betalte litt over 5000 kr alt i alt.

Skrevet

Så nydelig, du kommer nok til å stråle :D

Skrevet

Nydelig kjole :)

Når skal dere gifte dere?

Skrevet

PS Vi satt og så på brudekjoler på nett så har jeg funnet meg en kjole som bare er helt nydelig.

Så sier gulesider til meg... hvis jeg skulle velge av alle disse nydelige kjolene så ville det blitt DENNE...så viser han meg kjolen jeg har valgt ut... den var ikke på front og han har da klikket seg gjennom 4 sider for så å peke på MIN kjole....

Jeg klarte ikke si annet enn at han hadde god smak så begynte jeg å le hihi... makan!

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Så herlig, gulesider ;o) Dere har lik smak da ;o)

Takk for alle komplimenter! Håper virkelig den blir bra på altså! Har også betalt for å få den kjappere, flott å høre at du bare ventet 17 dager! Det er jo ikke lenge til!!!!! :o)

Jeg betaler 129 USD i frakt. Har bestillt kjole, kappe, strømpebånd, 2 små vesker til brudepikene og pose til å ha kjoeln i... betalte totalt 3110 inkludert frakt og alltingen. Syns virkelig ikke det var galt!

Skrevet

ikke i det hele tatt...min som henger i skapet, kostet meg 13500...eller gubben da :-) hehe...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...