Gjest marie-s Skrevet 25. september 2010 #1 Skrevet 25. september 2010 Jeg sitter og vurderer om jeg skulle ha arrangert en tur for enslige og ser på nettet at det alt finnes en del tilbud......så lenge man ikke har eller skal ha med barn. Siden jeg selv er enslig forsørger så tenkte jeg på et litt annet konsept. Jeg kunne tenke meg å arrangere en tur for single både med og uten barn på fløgende måte: som et eksempel sier jeg at turen har plass til 16 voksne og 6-7 barn. Turen ville vart en uke med felles opplegg 2 av dagene og 2 felles middager for å kunne bli bedre kjent med andre og på dette ville barnevakt vært inkludert i prisen. De andre dagene/kvelden ville man selv måtte betale for barnevakt om man ønsket å ha det. Det ville også vært halv pris for barn og ikke slik som det er hos charterselskap i dag hvor man ikke får rabatt om man reiser med barn. Grunnen til at jeg tenker på å gjøre noe slikt er fordi de singelturene jeg har sett på inkluderer ikke barn også er det et veldig stramt opplegg hele tiden, når jeg er ute å reiser så synes jeg også det er gøy å kunne gjøre noen ting på egenhånd også. Jeg vet også at mange synes det er litt skummelt å reise alene så jeg tenkte på dette som et alternativ hvor man fikk sjanse til å treffe andre og nye mennesker. Hadde dette vært intressant å være med på eller finnes det allerede nok tilbud?
Anonym bruker Skrevet 25. september 2010 #2 Skrevet 25. september 2010 Det hørtes jo helt topp ut! Flott vist du finner ut noe:-)
catharina88 Skrevet 27. september 2010 #3 Skrevet 27. september 2010 Ja det hadde vært noe hvertfall for oss
oslojente80 Mina f 07.09.06 Skrevet 28. september 2010 #4 Skrevet 28. september 2010 Synes det hørtes ut som et kjempe fint tilbud:)
Jeg har nå 2 sjefer i huset. Skrevet 28. september 2010 #5 Skrevet 28. september 2010 høres veldig bra ut :-)
Anonym bruker Skrevet 29. september 2010 #6 Skrevet 29. september 2010 Kan ikke se for meg at enslige uten barn reiser på single-turer sammen med enslige OG barn...
Anonym bruker Skrevet 29. september 2010 #7 Skrevet 29. september 2010 høres helt supert ut....da kan vi få alenemødre bli kjent m andre,barna stifte nye bekjentskap og vi får en ferie
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå