AnonymeAnine Skrevet 25. september 2010 #1 Skrevet 25. september 2010 Samboeren min og jeg har 2 barn og nå er jeg gravid igjen. Fortalte det til en venninne i går og hun er "skeptisk"! Er det mulig. Jeg hadde aldri latt min venninne om mine bekymringer i forhold til hennes familieforhold med mindre det var snakk om noe alvorlig. Samboeren min og jeg har problemer innimellom som alle som er i et forhold har, men jeg er så heldig at mannen min har foreslått parterapi og det skal vi på. Vi er gode foreldre og økonomisk ansvarlig. Jeg ble litt lei meg av min venninnes mangel på glede. Ville du for eksempel sagt: etter å ha fått dette barnet ville jeg gjort noe sånn at du ikke får flere barn. Herregud, jeg er sjokkert og vet ikke hva jeg skal tro. Det virker helt latterlig at hun er bekymret for oss, for hun VET hvor fine unger jeg har og hvor fin mann jeg har. Puh, måtte bare få det ut.
Gjest mphs Skrevet 25. september 2010 #2 Skrevet 25. september 2010 Vi kjenner ikke dere og vet ikke hva du har fortalt henne om mannen din. Det er det kun dere som vet. Kan hende hun har grunn til bekymring og kan hende hun ikke har det.
AnonymeAnine Skrevet 25. september 2010 Forfatter #3 Skrevet 25. september 2010 Hun har ingen grunn til bekymring, Det samboeren min og jeg går gjennom er noe alle gjør i den fasen vi er i nå, ingenting alvorlig. Vi er voksne, ansvarlige mennesker som ikke gjør noe uten å tenke over ting. Men uansett så vil man at venner og familie skal være positive og si at "så koselig, dette klarer dere fint"!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå