Gå til innhold

seriøst... pepsi raw... (inspirert)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har smakt den? Hvis ikke, bare la det være.

Den burde seriøst hett pepsi RÆV istedet. Fy faen så vondt. Forestill deg dispensercola som har stått i et døgn så har du pepsi raw.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, fy flate - den smaker død og grønne jævler!!! Smaker som det aller, aller dårligste av all-inclusive cola i syden..

Skrevet

Jeg tror bare at smaken er veldig uvanlig... minte meg litt om gammeldags leskedrikk, med ettersmak...

Ungene syns den er kjempegod !!

Skrevet

Syns den er god jeg, minner litt om ingefær i smak, og av en eller annen grunn får jeg litt julestemning av den:S

Skrevet

Digger den :) Men nå drikker ikke jeg vanlig brus da grunnet all tilsettningsstoffene, så mine smaksløker er ikke ødelagte som mange andres:) Håper det kommer 1,5liter med RÆV snart :)

Skrevet

Ble du inspirert av min tråd om Bergene melk? hehe :P (måtte bare spørre)

Jeg er enig.. Pepsi RÆV.. definitivt!!! æsje!!!!

Skrevet

det innes allerede 1,5 liter med RÆV forresten hehehe :P

Skrevet

Helt korrekt, jeg ble inspirert av deg. Jeg fikser ikke bergene melk jeg heller, marerittet må jo være de to kombinert... Nå skal vi kooooose oss dere, med Bergene Møkk og Pepsi Ræv. Æsjamegen!!

Skrevet

Jeg syns den smaker litt... svisker, liker den ikke noe særlig. Smaker også som om den har stått en stund og blitt tam.

Skrevet

haha morsomt!

nei det smaker dritt uten like.. blææææ!!!!

haha jepp, der er lørdagskvelden i boks! Bergene Møkk og Pepsi Ræv! må ikke glemme å kjøpe det når jeg går i butikken etterpå...

Blaaaah!!!!!! hahaha!! No way, Josè!!

Skrevet

jeg liker vansligvis alt det som kommer ut med rare smaker og farger som de fleste kanskje syntes er litt ekkelt, men den RAW...FYTTI GRØSS!!!!!

Skrevet

Jeg liker den ikke jeg heller. Synes den smaker litt sånn maple sirup egentlig. Ikke at jeg ikke liker det, men det er et eller annet feil med den smaken ift. brus for meg. Men nå er jeg ødelagt av Pepsi Max også da, så...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...