Anonym bruker Skrevet 25. september 2010 #1 Skrevet 25. september 2010 Jeg aner ikke hva jeg skal gjøre....Livet mitt er ett evig kaos for tiden. Jeg er betatt av en kollega, og tenker på han HELE tiden. Samtidig har jeg sluttet på pillen, og kan bli gravid med samboeren min når som helst...Jeg har altfor mange tanker i hodet nå, så det er like før jeg sprekker. Går hele tiden og sammenligner samboerne mot kollegaen min. Noe som i grunn er helt latterlig. Men nå har jeg fått det for meg at jeg ville fått det mye bedre med kollegaen min enn med samboeren min....Håper for guds skyld at dette går over snart. Hvis ikke så blir jeg sprø!!! Er det vanlig å komme opp i slike situasjoner? Å hele tiden ha tro på at gresset er grønnere på andre siden?
Anonym bruker Skrevet 25. september 2010 #2 Skrevet 25. september 2010 Det er vanlig å bli utsatt for fristelser. Romantiske drømmer om en på jobben er trolig ikke så realistiske. Det er mange ting du ikke vet om ham, som kanskje krasjer totalt med dine verdier. I tillegg er det vanskelig å fungere på jobb som et par, særlig hvis han blir en eks og du i tillegg har brutt med samboeren. Du vet hva du har, men ikke hva du får.
Anonym bruker Skrevet 25. september 2010 #3 Skrevet 25. september 2010 Jeg har vært sammen med min kjære i over 12 år, og har opplevd flere ganger i løpet av den tida å bli "forelska"/betatt - helst av kollega. Svever på en rosa sky og er helt fjern, tenker at ja; her er gresset grønnere, gitt!! og vært veldig overbevist om at jeg vil ut av forholdet. Etter en tid har denne forelskelsen gått over, og jeg har alltid konkludert med at kjæresten min er jo den aller aller beste Og forhodet har blomstra som aldri før. Det er jo forståelig at slik skjer, bare man ikke krysser visse grenser.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå