Anonym bruker Skrevet 25. september 2010 #1 Skrevet 25. september 2010 ..den er jo ikke god........... veit ikke hvorfor, men jeg liker den virkelig ikke...... en skam er den...... ÆSJ!!
Anonym bruker Skrevet 25. september 2010 #2 Skrevet 25. september 2010 liker den heller ikke. drittsjokolade!
tine0810 Skrevet 25. september 2010 #3 Skrevet 25. september 2010 smakt den en gang jeg også....og den er helt jæ....! så enig:-)
Anonym bruker Skrevet 25. september 2010 #5 Skrevet 25. september 2010 Jeg synes Bergene melk er kjempegod jeg da:-)
Anonym bruker Skrevet 25. september 2010 #7 Skrevet 25. september 2010 blir kvalm når jeg tenker på den bare jeg....... men jeg kan liksom ikke forklare hvorfor...... og så irriterer det meg grenseløst at de har laget "Bergene Melkepletter" og puttet oppi den nye Nidar Favoritter posen...... *snufs* liker ikke bergene nøtt heller.. det er noe virkelig galt med smaken for meg ihvertfall...... HI
Anonym bruker Skrevet 25. september 2010 #8 Skrevet 25. september 2010 Ja, det er synd det er så mye dritt og tillsettningstoffer i sjokolade at når det kommer en uten så liker ikke folk den fordi de er vandt til en smak som ikke er ekte. De som har lest "den hemmelige kokken" hvet hva jeg snakker om. I vaniljeis feks er det råtten bark som smakstilsettning i steden for ekte vanilje. Når isprodusentene prøvde ekte vanilje i isen var det ingen som likte den så da skiftet de tilbake til råtten bark isteden. Det er så synd at ekte smak blir fjernere og fjernere......mye takket være TORO eller som jeg kaller det HORO.....
Anonym bruker Skrevet 25. september 2010 #9 Skrevet 25. september 2010 det er nok mye i det du sier her ja..... og jeg er så enig så enig... men det hjelper lite desverre.. jeg blir dårlig av bergene melk... HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå