Anonym bruker Skrevet 25. september 2010 #1 Skrevet 25. september 2010 Hva har dere gjort med bildene fra bryllupet? Er jeg som sitter på dem, og tenkte å lage ferdig albummet til unga, så de kan få det etterhvert. Men resten av bildene? hva skal jeg gjøre med de? Han jeg var gift med er samboer og forlovet på ny. Vi har vært skilt i snart 3 år....
Anonym bruker Skrevet 25. september 2010 #2 Skrevet 25. september 2010 Han har sikkert like lite interesse av de som deg. Gi de til ungene eller hiv de.
Anonym bruker Skrevet 25. september 2010 #3 Skrevet 25. september 2010 Du kan jo legge dem i en boks på loftet? Sikkert gøy for barna å se på om 20 år. Kanskje for deg og. Men det innrammede bildet vi hadde hatt i stua kastet jeg...
Anonym bruker Skrevet 25. september 2010 #4 Skrevet 25. september 2010 Derfor jeg tenkte å lage ferdig albummet, så unga kan få.. men har jo ikke akkurat plass til alle bildene i det... Han påstod for et par år siden at ny dama ikke kom til å si noe på at han fikk noen av de.. men han har nå enda ikke sagt han vil ha de da... HI
Multimamma<3<3<3 Skrevet 25. september 2010 #5 Skrevet 25. september 2010 Jeg har tatt vare på alt fra bryllupet (bilder, sløret, skoa, kort, andre minner) og lagt i en eske på loftet. Jeg tenker sånn at det er historien til ungene mine selvom jeg er skilt fra faren og når de blir eldre kan det hende de ønsker å se dette, ha dette. Vi er jo fremdeles foreldrene til barna våre Nå har de iallefall muligheten og valget når den tid kommer, har de ikke interesse blir det kastet når de er store nok til å ta den avgjørelsen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå