Anonym bruker Skrevet 25. september 2010 #1 Skrevet 25. september 2010 Er det noe som heter innsunket øyne eller noe?? Bare nysgjerrig
Anonym bruker Skrevet 25. september 2010 #3 Skrevet 25. september 2010 Denne sesongens Elin kanskje :-)
Anonym bruker Skrevet 25. september 2010 #4 Skrevet 25. september 2010 Lurer også på det.... Men en ting jeg synes var litt spesielt i år var at de valgte "den litt mindre pene" fremfor "den pene" i to katogorier i år. Lurer på om det er pga at folk reagerte så veldig når de valgte å "kaste ut" Elin i fjor eller om det faktisk var de som var flinkest?! Hva tror dere?!
Anonym bruker Skrevet 25. september 2010 #5 Skrevet 25. september 2010 Jeg tror heller det har noe med dommernes smak å gjøre. Jeg syns i hvert fall de valgte helt rett, i motsetning til i fjor!
Anonym bruker Skrevet 25. september 2010 #6 Skrevet 25. september 2010 Dette har noen spurt om her inne før, og da var det noen som vistnok kjenner henne som sa at hun har glassøye. For øvrig synes jeg de valgte rett. Dette er en sangkonkurranse, ikke en skjønnhetskonkurranse, og er det noe både Ingrid og han andre det siktes til her har, så er det x-faktor spør du meg.
Anonym bruker Skrevet 25. september 2010 #7 Skrevet 25. september 2010 Ingrid har hatt kreft i det ene øyet.
Anonym bruker Skrevet 25. september 2010 #8 Skrevet 25. september 2010 Synes virkelig ikke at valget skulle ha stått mellom de to. For de to er av de beste! Er jo kjempeglad for at Ingrid er med videre. Men forstår jo egentlig godt at Camilla ikke ble med videre, for hun trenger å modnes litt.
Anonym bruker Skrevet 25. september 2010 #9 Skrevet 25. september 2010 Dere kan da vel ikke sammenligne Elin og Ingrid?! Ingrid er ei kjempesosial jente som har bygd seg opp som sangerinne via prosjekter i Bodø og mange andre plasser. Elin var jo ei "grå mus" som kom opp.
Anonym bruker Skrevet 25. september 2010 #10 Skrevet 25. september 2010 Ingen kan vel noe for hvordan de ser ut! Jeg synes hun er helskjoenn:-)
Anonym bruker Skrevet 25. september 2010 #11 Skrevet 25. september 2010 Jeg lo når Hugo ble slått ut av Ole Gustav. Dandy-boyen Hugo fikk vel en knekk i selvtilliten når lille rare Ole Gustav slo han ut. Ikke misforstå, Ole Gustav er en av mine favoritter. Helt fantastisk at mennesker som Ole og Ingrid kommer fram og får blomstre i slike konkurranser. De fortjener like mye en plass i denne konkurransen. Det er jo det x-factor handler om!
Anonym bruker Skrevet 25. september 2010 #12 Skrevet 25. september 2010 Det er litt morsomt at ingrid blir sett på som litt rar osv bare pga øynene.. For hun er übersosial og strutter av selvtillit! Etter som jeg har fått med meg så er hun utrolig glad i rampelyset, og har sunget mye i forskjellige settinger. Hun var forresten også solist i det store korslaget med team joddski. Nå vet jeg bare hvem hun er, og kjenner henne ikke så veldig, men dette er i alle fall inntrykket mitt. Hun er i alle fall ikke stakkarslig, eller hva jeg skal kalle det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå