Gå til innhold

Hjelpes, er det flere med slike nedsnødde menn..?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sambo skulle ta med jenta på 3 1/2 på tur i skogen i dag - jeg måtte være hjemme med syk baby. Da de er på vei ut døra ser jeg at han har tatt på henne jeans, fleecejakke og joggesko - i 6 grader. Hun hadde riktignok ull under som jeg hadde hatt på henne fra morgenen av. Men, når jeg sier at de må vente, blir han dritsur og sier til jenta "Pappa kan tydeligvis ikke gjøre noe riktig!" Get a grip - nå er jeg sur!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når du sier at hun "hadde ull under", hva bestod den i? Body eller stillongs, eller undertrøye?

Skrevet

Synes ikke det hørtes så feil ut jeg??

Skrevet

HI her.

Hun hadde en ulltrøye og longs under. ellers så var det kaldt - vind også, så jeg hadde på henne ullsokker, lue og votter, samt sendte med en ekstra bukse og genser. Det blir fort kaldt når de skal sitte der og spise nista si.

Skrevet

Hørtes ut som grei bekledning for en skogtur

Skrevet

Du må ha en ekstra ekstra grøssen jente du da. Veier hun 6 kg?

Skrevet

Jeg synes ikke det hørtes så ille ut. Og hun vil vel klage hvis det blir kaldt, så da drar de vel hjem. Og er de i aktivitet vil det ikke bli så kaldt.

Skrevet

herregud, det er vel helt normal bekledning!! tror det er godt mannen din passer litt på hva DU gjør jeg!

Skrevet

Hvis du helst ville kledd henne i MER enn det når det er 6 grader ute, så er jeg redd for hvor mye stakkars jenta kommer til å fryse når vintern kommer!

De har ikke vondt av å bli LITT kalde, men å overdrive bekledningen så tidlig på året og overhodet ikke tenke på hvordan det blir fremover har de vondt av i frost og vind!

Skrevet

Her kan jeg heldigvis kle på ungene det jeg vil, uten at en overhysterisk mann griper inn. Det er lurt å trene seg på å slippe kontrollen. Fedre klarer som regel å ordne opp helt fint på egen hånd.

Skrevet

6 grader og sol? Og ull innerst? med fleece utenpå? Og barnet skal gå selv?

Hva mener du trengs da, og hvordan har du tenkt å kle på henne i 10 minusgrader?

Husk det at barn er aktive, og selv om du kanskje syns det er litt kaldt, så gjør ikke ungene det. Dette pga forskjell i aktivitetsnivå.

Her har det vært ca 10-12 grader i dag, og sol. Alle ungene har vært ute i bare langarmet t-shits :) De fryser ikke nettopp fordi de leker og er aktive.

Skrevet

Der synes jeg at pappaen kledde henne greit for en tur.. husk at barn løper.

Skrevet

Jeg syns pappaen var flink,jeg.

Vi, kvinnfolk, må nok bli flinkere til å la mannfolka få prøve seg uten at vi griper inn hele tida. De klarer seg fint uten vår hjelp!

Skrevet

Her i huset mener mannen fortsatt at det er helt greit å sette bilstolen med ungen i forran i bilen der det er airbag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...