Ksenia & Anjem Skrevet 25. september 2010 #1 Skrevet 25. september 2010 Hva med ull? I dag var det kaldt i oslo...
GuttenMin09 ♥ Jentebaby i 2012 Skrevet 25. september 2010 #2 Skrevet 25. september 2010 Ja, ivertfall en tykk høstjakke.. og ull har eg også begynt såvidt med, body eller genser Begynner å bli kalt på vestlandet også
GuttenMin09 ♥ Jentebaby i 2012 Skrevet 25. september 2010 #3 Skrevet 25. september 2010 lue også ja sefølgelig, blåser mye idag
tine0810 Skrevet 25. september 2010 #4 Skrevet 25. september 2010 ja, tynn lue....men ikke vinterjakke. Høstjakke med ull under:-)
De to sjarmtrolla og guttspira Skrevet 25. september 2010 #5 Skrevet 25. september 2010 Sønnen min har en tynn ulllue fra nøstebarna, høstjakke og ikke ull ellers på kroppen. Om alt skal på nå, har jeg jo ikke varme nok klær når det virkelig blir kaldt.
lille sprelle Skrevet 25. september 2010 #6 Skrevet 25. september 2010 bruker tynn ulljakke under softshell pannebånd og hals har vi brukt en stund. Regntøy holder fremdeles fint! Også i oslo.
mamma >to gull Skrevet 25. september 2010 #7 Skrevet 25. september 2010 Høstjakke her fortsatt, litt tidlig finne frem boblejakka. En tynn lue el pannebånd og buff, i hvert fall om morgenen. Var kaldt idag ja, tror kanskje han kunne hatt på en strømpis på morgenen idag...
Mille** Skrevet 25. september 2010 #8 Skrevet 25. september 2010 Tynn lue, tynne votter, tørkle i halsen men ikke vinterjakke, bruker enda høstjakke. Tynne ullklær og cherrox har vi også sånn smått begynt med.
camilla^ Skrevet 25. september 2010 #9 Skrevet 25. september 2010 Har tykk og tynn jakke i barnehagen, samt vinterdress. Minsta vil ha på seg tykk jakke når vi drar til barnehagen for det er så kaldt, men den blir for varm senere på dagen så da henger det en tynnere jakke i barnehagen. Ull er ikke tatt i bruk her. Det ligger fleec i barnehagen om det måtte trenges, men tviler på at den blir brukt med det første.
Ksenia & Anjem Skrevet 25. september 2010 Forfatter #10 Skrevet 25. september 2010 Det er kanskje for varmt ja..Var bare så innmari kaldt istad..Jeg gikk uten jakke (dumme meg) og nå er jeg sinnsykt forkjølet..At jeg aldri lærer..
Koala *g07* Skrevet 25. september 2010 #11 Skrevet 25. september 2010 Det har blåst en del her på kysten i vestfold, og i dag kom lua og softshjelljakka frem. Det kom godt med. Vi endte faktisk innom butikken å handla oss noen vanter på veien også. Ble litt frosne etter flere timer ute. Så høsten har nok kommet.
Glajenta ♥ Skrevet 25. september 2010 #12 Skrevet 25. september 2010 Vi bor i Bergen - og snuppa har fortsatt høstsko (lave goretex) og en litt tykk jakke (type høstjakke). Tynn lue noen dager, hvertfall fra morgenen. Ullbody og stillongs begynte vi med denne uken. Hun har tynn høstdress i barnehagen, samt ulldress + fleecedress (men hun har ikke brukt de enda...), men bruker bare jakke på soldager. Føler det er litt tidlig med vinterdress og vintersko her enda )
ano`num *17.03.10* Skrevet 25. september 2010 #13 Skrevet 25. september 2010 Ullundertøy og ullsokker er et must i barnehagen hvertfall. Eller når vi leker ute. De sitter jo på bakken (eller i bestem fall i husken, på benken etc) og der er det _kaldt_ nå! Utenpå er det enten joggis i ull eller bomull. Så kommer parkdress eller softshelljakke. Har startet med votter også vi da. Ved behov. Vi kler oss etter vær og temperatur om dagene. Ene dagen er det jo 9grader, pissregn og sur vind. Den neste kan vi strengt tatt oppleve 14 grader og sol. Men, luften er kald og sur selv om det ikke blåser så mye.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå