Anonym bruker Skrevet 25. september 2010 #1 Skrevet 25. september 2010 For ca 4 mnd siden avsluttet jeg et 10 år langt samboerforhold, etter at vi hadde strevet med å få forholdet til å fungere de siste par årene. Nå har jeg møtt en fantastisk mann, som jeg har forelsket meg hodestups i, og vi har innledet et "slags forhold" Vi kan treffes å ta en kaffe, og bare sitte å skravle i timesvis.. når vi er alene, oppfører vi oss som kjærester, men jeg har bedt han om at vi må ta ting med ro, samt være diskre av hensyn til min eks... Grunnen til det, er at han er kjent for å være veldig sjalu, og jeg er redd dette kan påvirke vårt samarbeid i forhold til trultemor på 7 år, som vi har delt omsorg for. Hva ville DU gjort i tilsvarende situasjon?? Fortsatt med hemmlighetskremmeriene, med risikoen for å bli "oppdaget", samt risikoen for at drømmetypen går lei av snikingen, for å fortsatt ha et godt samarbeid med barnefar?? Eller ville du fortalt barnefar hva som er på gang, og krysset fingre og tær for at det skulle gå bra???
Anonym bruker Skrevet 25. september 2010 #2 Skrevet 25. september 2010 Siden bruddet er såpass ferskt kan du godt vente litt med å fortelle barnefar det. Er den nye drømmemannen venter han. Så kan dere pleie forholdet i fred og ro også offentliggjøre det når dere er 100% sikre på at dere vil gå videre og at forholdet vil vare.
Anonym bruker Skrevet 25. september 2010 #3 Skrevet 25. september 2010 Enig. For jeg hadde blitt veldig såra om samboeren min fant seg ei ny dame innen 4 mnd. Etter 10 års samliv. Den svir!
Gjest ->>- Skrevet 25. september 2010 #4 Skrevet 25. september 2010 Din eks bør informeres i det du introduserer din nye kjæreste som en del av deres datters liv. Før den tid angår ikke ditt privatliv ham whatsoever.
Anonym bruker Skrevet 25. september 2010 #5 Skrevet 25. september 2010 Takk for svar!!! Det er egentlig det jeg har tenkt selv også.. at så lenge trultemor ikke vet noe om denne mannen, og han ikke har hilst på henne, så behøver heller ikke eksen min å vite noe om det. Får bare en litt dårlig følelse innimellom, av all denne snikingen. Føles liksom som om vi gjør noe galt. Har ikke planer om å introdusere kjæresten min for frøkna min på en GOD stund ennå, for hennes del er bruddet med pappaen alt for ferskt. Vil dessuten være 100% sikker på at dette er et langvarig forhold, før han får hilse på henne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå