Anonym bruker Skrevet 25. september 2010 #1 Skrevet 25. september 2010 og var blitt 53 kilo.. Er 167 høy..Eier ikke matlyst og glemmer å spise..Er mange matvarer jeg ikke tåler, så matgleden har helt forsvunnet.. i januar var jeg 67 kilo.. Vil ikke bli tynnere nå, er så mange som kommenterer det.
Anonym bruker Skrevet 25. september 2010 #2 Skrevet 25. september 2010 Uff. Det er kjedelig å ikke ha matlyst! Jeg har det slik i perioder selv, og da hjelper det å spise frokost hver dag. (uorginalt tips, jeg vet) men det hjelper for meg. Da lager jeg altid noe litt delikat til frokost, som yogurt med banan og bringebær etc. Viktige er å "tvinge" seg til å spise litt i løpet av dagen, for meg er det i alle fall slik, fordi jo mindre jeg spiser jo mindre blir matlysten. Og hvis jeg absolutt ikke klarer å spise noe til lunch så drikker jeg for eksempel en kaffe latte med H-mel så for jeg i meg noe.
Anonym bruker Skrevet 25. september 2010 #3 Skrevet 25. september 2010 kjøp deg næringsshake på apoteket. Det funker utmerket for dem som skal opp i vekt og taes i tillegg til det du ellers spiser. Kan skjønne det er irriterende når folk skal påpeke det, de tror liksom det er helt greit så lenge vekta går DEN veien. Jeg er like høy som deg og veier 40 kg mer, skrekk og gru, men se det er det ingen som kommenterer...
Anonym bruker Skrevet 25. september 2010 #4 Skrevet 25. september 2010 ja, rart det der.. så snart man går ned i vekt er man "fritt villt" og alle kommenterer at man har blitt Såååååå tynn.. Går man opp i vekt er det ingen som sier noe (heldigvis) Jeg blir så beklemt av at noen komenterer kroppen min at jeg klarer ikke svare.. synes at ingen har noe med det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå