Rosie the riveter Skrevet 25. september 2010 #1 Skrevet 25. september 2010 Når jeg var liten, hadde ofte Lungemos til middag. Sammen med poteter og tyrrebærsyltetøy tror jeg. Eller var det ketchup..? Husker at jeg syntes dette var kjempegodt. Noe flere som spiste dette da de var små? Lurer på om det er noen som fremdeles spiser dette?
Fillerya Skrevet 25. september 2010 #2 Skrevet 25. september 2010 Mannen har introdusert meg for lungemos. Her varmes det i ei gryte, gjerne med en hakket løk i. Og vi spiser det i lefse med smør, prøv gjerne med noen dråper worchestershire-saus på, kjempegodt:) Og iskald melk til. 4-åringen spiser som en hest når han får servert dette.
Mor Løvehjerte Skrevet 25. september 2010 #3 Skrevet 25. september 2010 De kunne med fordel ha kalt det noe annet, så var det kanskje flere av oss som hadde smakt det. Nei, mulig det er veldig godt, men rent ut sagt, syns jeg det høres for uappetittelig ut til at det noen gang har eller vil havne i handlekurven min... dessvere kanskje? )
tine0810 Skrevet 25. september 2010 #4 Skrevet 25. september 2010 Jeg fikk det i barndommen......og mine foreldre spiser det en sjelden gang fortsatt. men fysj a mei.......skal aldri spise det igjen, og skal ikke ha det i mitt hus eller til mine unger....:-) (mye pga navnet også, ja....)
Fillerya Skrevet 25. september 2010 #5 Skrevet 25. september 2010 Det høres ikke godt ut, og det ser jo helt jævlig ut, men det smaker godt!
Sånn kan det gå Skrevet 25. september 2010 #6 Skrevet 25. september 2010 Spiste det aldri som barn, men begynte med det da vi var fattige studenter. Spiser det fortsatt nå og da. Lungemos er godt.
Gjest mphs Skrevet 25. september 2010 #7 Skrevet 25. september 2010 Jeg har sett de lage lungemos på Gilde og det skal aldri komme innenfor min munn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå