Anonym bruker Skrevet 25. september 2010 #1 Skrevet 25. september 2010 I det siste har flere som jeg vet om helt plutselig slettet profilen sin på FB - folk som tilsynelatende har vært ganske aktive der inne, legger hyppig til nye kontakter osv.. For ordens skyld så er jeg ganske sikker på at det ikke bare er jeg som er sperret! Hva er årsaken til at folk gjør det tror dere? Har hørt om at folk for en periode inaktiverer profilen sin, men skjønner ikke det helt heller jeg. Noen som vet?
Anonym bruker Skrevet 25. september 2010 #2 Skrevet 25. september 2010 Noen jeg kjenner gjør det samme. Men så akiverer de profilen sin igjen. De ble bare lei fb og ble litt drastiske... De kan jo bare ta en pause fra fb
Anonym bruker Skrevet 25. september 2010 #3 Skrevet 25. september 2010 Kanskje folk rett å slett får nok av hele facebook??
Anonym bruker Skrevet 25. september 2010 #4 Skrevet 25. september 2010 Det er en del som har hatt virus, og derfor må de slette profilen! Så oppretter de ny om de vil være på facen! =)
Anonym bruker Skrevet 25. september 2010 #5 Skrevet 25. september 2010 det går ikke ann å slette seg fra facebook. du kan bare være inaktivere profilen
Gjest Skrevet 25. september 2010 #6 Skrevet 25. september 2010 Jeg har gjort det fordi jeg rett og slett synes FB er kjedelig.
Anonym bruker Skrevet 25. september 2010 #7 Skrevet 25. september 2010 Jeg har også deaktivert FB profilen min. Var også lei av å lese mer eller mindre uinteressante oppdateringer fra folk jeg ikke har kontakt med i det virkelige livet. Følte aldri for å oppdatere selv så det ble helt meningsløst å fortsatt være der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå