PrinsesseHengepupp Skrevet 25. september 2010 #1 Skrevet 25. september 2010 Har vasomotorisk rihnitt, kort forklart overivrig neseslimhinne. Ble operert for dette i april, og har vært helt fin siden. Men i juli ble jeg gravid og ble tett i nesen ganske tidlig, men husker ikke når. Det gikk dårlig. Men nå hadde jeg EL igjen tidlig i uka, og er allerede blitt tett i nesen. Er det mulig at slimhinnene hovner SÅÅ fort, eller er det andre årsaker til tettheten min tror dere? Andre som har hatt tidlige symptomer.
floga har endelig fått spire Skrevet 25. september 2010 #2 Skrevet 25. september 2010 Jeg reagerte faktisk på at jeg var tett i nesa og det varte bare noen dager. Iflg kalkulatorer så var dette ca en uke etter EL, fikk også vondt i brystene rett etter EL. Så jeg viste bare at jeg var gravid, og siden vi har prøvd i over 2 år så viste jeg at den følelsen har jeg aldri hatt før;) så hos meg kom symptomene med en gang nesten:) lykke til:)
PrinsesseHengepupp Skrevet 25. september 2010 Forfatter #3 Skrevet 25. september 2010 Hmm...ja har også den der følelsen. Testing om litt over en uke så får vi se. Men har jo denne tette nesen og følelsen intakt da. Spennende å se om det stemmer dette med at man blir fort gravid etter abort. =)
Lisse_01 Skrevet 26. september 2010 #4 Skrevet 26. september 2010 Har selv graviditetstegn 1 uke etter EL. Tok test i dag, men var negativ. Så det er vel alt for tidlig å teste. Men bør man ikke kunne få en positiv graviditetstest når man virkelig har symptomer?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå