Gå til innhold

hvem er 60/40 fordeling best for


Anbefalte innlegg

Skrevet

barna, den som har 60% eller den som har 40%? virker som det er lagt til rette for at den som har 60% skal beholde mest mulig støtte??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

for den som vil ha 60, får jo både i pose og sekk, bidrag, barnetrygd etc.

Skrevet

ingen som har innvendinger på det?

 

hvilken forskjell utgjør det dersom det blir endret til 70/30-fordeling da? Ca samme bidrag, men mer samvær for den som har 70%?

 

hi

Skrevet

Vel, her handler det ikke om penger, men at barnet blir usikker av å bytte overnattingssted. Hun oppleves også mer harmonisk når det ikke går så mange dager mellom hver gang hun ser den andre forelderen. Så vi har en fleksibel ordning som er ca 40/60 men da med bare en 1 til 2 overnattinger i uken og disse er i tilknytning til helg. Vi har annenhver ettermiddag, men barnet overnatter hos mor de dagene det er bhg den på følgende dagen. Og alle trives med det. Jeg ser jo utfrodringene med så tett samarbeid om man ikke er venner da.

Skrevet

O,laoss si at jeg, mor, har de 60% i dag. Bf ønsker å ha barna 2 dager mindre i mnd, da blir samværet hans redusert til 30%.

 

Utgjør det egentlig noe mer i bidrag til barna? jeg tror det er en hårfin grense der, og derfor ønsker far å redusere samværet (for det koster han ikke mer)

 

hi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...