Anonym bruker Skrevet 25. september 2010 #1 Skrevet 25. september 2010 Ser jo på finn at de selger der, og en del som kjøper.. Bytter dere bare såler da eller?
Anonym bruker Skrevet 25. september 2010 #2 Skrevet 25. september 2010 Jeg ville ALDRI kjøpt brukte sko!! Men hvis man ikke har råd til nye, så er det jo et alternativ...
Anonym bruker Skrevet 25. september 2010 #3 Skrevet 25. september 2010 Må jo se an litt hvordan skoene er da Mye på Finn er nesten ubrukte sko som jeg ikke hadde hatt betenkligheter med å kjøpe til gutten min. Solgte selv et par helt nye Sorel vintersko på finn i høst, fordi vi kjøpte de for små i fjor. Var vel ca 10 stk som meldte sin interesse for å kjøpe de.
Anonym bruker Skrevet 25. september 2010 #4 Skrevet 25. september 2010 Sko som ikke skal brukes hver dag ser jeg ikke noe problem med å kjøpe/arve brukt. Et par pensko som kanskje skal brukes en gang f.eks. Eller gummistøvler som ikke former seg etter føttene. Og ja, det er et kjempegodt alternativ til de som ikke har mulighet til å kjøpe nytt. Mye bedre at barna har et par skikkelig varme sko, enn at de skal fryse på vinteren i et par joggesko
Anonym bruker Skrevet 25. september 2010 #5 Skrevet 25. september 2010 Helt greit. Unger rekker ikke å trø en sko skjev, så er det gode sko er det ikke noe problem å arve/bruke brukte sko.
Gjest Skrevet 25. september 2010 #6 Skrevet 25. september 2010 Her i huset er brukte sko NO, no! Til og med støvler siden de former seg etter foten som andre sko. Det eneste som aksepteres er lite brukte finsko.
Anonym bruker Skrevet 25. september 2010 #7 Skrevet 25. september 2010 Kjøper allid masse brukt sko til ungene. Da har de skifte sko, kjøper jeg bare et par vintersko selv, et par støvler og et par joggesko. Så avlaster jeg litt med alt det brukte fra Fretex når det andre er vått. Funker fint :-)
Anonym bruker Skrevet 25. september 2010 #8 Skrevet 25. september 2010 ror dere virkelig at ungene deres får problemer med føttene av å gå i brukte sko, siden det er sånn et NO NO!? Er dere ikke litt vel influert av skoselgere da? Ungene verken får misdannelser eller eksploderer av å ta føttene oppi et brukt par sko. Overleverhelt fint, utvikler seg nok helt greit også. Kjøper mye brukte sko og arvegods til meg selv og til barna. Ingen betenkeligheter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå