Gjest thricane Skrevet 25. september 2010 #1 Skrevet 25. september 2010 skal ha en skikkelig jentekveld med ei god venninne, og har i tillegg uventet barnefri. så vi skal se noen filmer, drikke litt rødvin og slappe av i pysj:-) har dere noen gode filmer å annbefale. jeg ser ofte action/thrillere sammen med mannen min, så denne sjangeren er ikke mitt område.
sillyfilly og Olivia Skrevet 25. september 2010 #2 Skrevet 25. september 2010 Freaky Friday The hot chick
Gjest Skrevet 25. september 2010 #3 Skrevet 25. september 2010 HEATHERS er min favoritt jentefilm igjennom tidene! Den er fra 1989 og har Winona Ryder , Christian Slater og Shannen Doherty i hovedrollene. http://en.wikipedia.org/wiki/Heathers
Snakkelittmeddeg Skrevet 25. september 2010 #4 Skrevet 25. september 2010 Ps I love you!!! The ugly truth Save the last dance Pretty woman Dirty dancing Ps I love you er definitivt favoritten min =) Blir aldri lei den =)
Gjest thricane Skrevet 25. september 2010 #5 Skrevet 25. september 2010 takker for svar:-) åhh jeg gleder meg sånn.
Aliena Skrevet 25. september 2010 #6 Skrevet 25. september 2010 Ingen filmer er mer morsom og romantisk enn "Love, actually"
*Rutletutt* Skrevet 25. september 2010 #7 Skrevet 25. september 2010 Heathers er kul! ;-) How to loose a guy in 10 days 13 snart 30 Gohsts of girlfriends past Brudenes krig The devil wears Prada Sex in The City-filmen Bridget Jones dagbok 27 dresses Teen witch (skikkelig 80-talls - herlig! ) Can`t buy me love (samme som over - elsker disse:-)) Pretty Woman og Dirty dancing er jo de ultimate jentefilmene spør du meg;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå